آرمان انقلاب و امام راحل تحقق عدالت و استکبار ستیزی بود
تاریخ انتشار : خرداد ۱۴, ۱۴۰۳ ۱۲:۳۴ ب.ظ
 
بخشدار قرچک در مراسم خورشید جماران که به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵خرداد در روستای قشلاق اول برگزار شد، گفت: با انقلاب اسلامی که در امتداد مسیر قیام ۱۵خرداد سال۴۲ بود، عدالت و استکبارستیزی محقق شد.
 آرمان انقلاب و امام راحل تحقق عدالت و استکبار ستیزی بود

به گزارش ندای وارنا؛ بخشدار قرچک در مراسم خورشید جماران که به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵خرداد در روستای قشلاق اول برگزار شد، گفت: با انقلاب اسلامی که در امتداد مسیر قیام ۱۵خرداد سال۴۲ بود، عدالت و استکبارستیزی محقق شد.
حامد رستمی اظهار داشت: آنچه امروز شاهد آن هستیم توسعه قابل توجه روستاهاست و در این خصوص در حوزه های مختلف امکانات لازم جهت رفاه مردم فراهم شده و در خیلی از موارد نیز با شهرها برابری می کند.
وی تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی دموکراسی در کشور برقرار شد و در این راستا شوراهای شهر و روستا تشکیل شد تا از بین مردم و با رای مردم افرادی انتخاب شده تا برای پیشرفت و توسعه آن شهر و روستا تصمیم بگیرند.
این مسئول بیان کرد: یکی از نکاتی که در دوران انقلاب نسبت به قبل تغییر جدی ایجاد شده رفع تبعیض در حوزه بانوان بوده و پس از انقلاب بانوان کشورمان توانستند در عرصه های اجتماعی همچون مباحث علمی، ورزشی، مدیریتی و… نقش آفرین باشند.

کد مطلب: 15817
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری