رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان تهران:
آگاهی بخشی به نسل جوان خنثی کننده توطئه دشمنان است
تاریخ انتشار : مرداد ۱۵, ۱۴۰۳ ۱:۵۵ ب.ظ
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت:امروز جامعه اسلامی به شناخت، آگاهی و افزایش بصیرت به ویژه در نسل جوان نیاز دارد تا به این واسطه، توطئه شوم دشمنان قسم خورده نظام خنثی شود .
 آگاهی بخشی به نسل جوان خنثی کننده توطئه دشمنان است

به گزارش ندای وارنا؛ حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز شنبه در جلسه مشترک با فعالان سیاسی و فرهنگی ورامین که به مناسبت سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان امام راحل در محل شورای این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از قدیمی‌ترین نهاد انقلاب است که با پشتیبانی مردم، مناسبت‌های ملی و مذهبی را زنده نگاه داشته و از آن پاسداری کرده است.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان تهران:آگاهی بخشی به نسل جوان خنثی کننده توطئه دشمنان است

وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از نخستین روزهای تشکیل تاکنون، تلاش کرده تا زبان گویای مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم ایران بوده و با برگزاری باشکوه مناسبت‌های ملی و دینی و انقلابی، اقتدار، عزت و ایستادگی مردم در برابر زیاده‌خواهی استکبار را به نمایش بگذارد.

وی تصریح کرد: بزرگداشت مناسبت‌ها و ایام الله، به شخص، گروه و یا طیف خاص سیاسی تعلق ندارد بلکه هر کسی که دل در گرو عشق به نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد می‌تواند نقش و سهم خود را در برپایی باشکوه مناسبت‌ها ایفا کرده و نقش و پشتیبانی مردم از این نظام الهی را به نمایش گذارد.

محمودی گفت: امروز همه گروه‌های فعال سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و … می‌توانند به عنوان بازوان توانمند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وارد میدان شده و در برگزاری باشکوه مناسبت‌ها یاریگر این نهاد باشد، در برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی نباید به گرایش سیاسی افراد توجه داشت بلکه امروز با توجه به نیاز کشور به اتحاد و همدلی، همه باید ایفاگر نقش خود در هر جایگاهی باشند.

وی با اشاره به لزوم عمل آحاد جامعه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ورود به جهاد تبیین افزود: امروز جامعه اسلامی به شناخت، آگاهی و افزایش بصیرت به ویژه در نسل جوان نیاز دارد تا به این واسطه، توطئه شوم دشمنان قسم خورده نظام خنثی شود و قطعا، برگزاری مناسبت‌ها و ایام الله می‌تواند ضمن ایجاد شور و نشاط و امید در جامعه، در این مسیر اثر بخش باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه گفت: حضور پرشور و حماسی مردم ایران اسلامی و تهران در مراسم تشییع با شکوه این شهید سرافراز، بار دیگر توطئه شوم دشمنان را خنثی کرد و قطعا خون این شهید، مایه اتحاد و همدلی بیشتر محور مقاومت در برابر رژیم کودک کش اسرائیل می‌شود. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ۱۲ مرداد سال ۱۳۵۹ به فرمان امام راحل تشکیل شد.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

کد مطلب: 16222
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری