اجرای موسیقی سنتی نواحی
تاریخ انتشار : مهر ۵, ۱۴۰۳ ۲:۰۹ ب.ظ
 
برنامه موسیقی سنتی نواحی به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و به همت گروه موسیقی نوای عشق و انجمن موسیقی شهرستان ورامین به مدت 4 شب در فرهنگسرای رازی برگزار شد.
 اجرای موسیقی سنتی نواحی

به گزارش ندای وارنا؛ برنامه موسیقی سنتی نواحی به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت به همت گروه موسیقی نوای عشق و انجمن موسیقی شهرستان ورامین به مدت ۴ شب از ۲۸ تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۳  در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری رازی شهرستان ورامین با حضور خوب علاقه مندان به هنر موسیقی برگزار شد.

داریوش خزائی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت و میلاد فرخنده حضرت رسول اکرم(ص) گفت: گروه موسیقی سنتی نوای عشق  به سرپرستی  امیر حسن صدیقی از ماه ها پیش تمرین خود را آغاز کردند که خوشبختانه با تلاش و پشتکار اعضای گروه به مناسبت سالروز میلاد حضرت رسول(ص) گرامیداشت هفته وحدت آماده اجرا شد.

داریوش خزایی با اشاره به این که برنامه به همت گروه موسیقی نوای عشق زیر نظر انجمن موسیقی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ورامین به مدت چهار روز از ۲۸ الی ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری قطب الدین رازی شهرستان ورامین برگزار شد و با استقبال خوب همشهریان روبرو شد، تصریح کرد: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا از هنرمندان در تمامی عرصه‌ها به ویژه حوزه موسیقی حمایت کنیم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین در شامگاه ۳۱ شهریور در حاشیه مراسم اختتامیه «نوای عشق» که در فرهنگسرای رازی به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) برگزار شد، عنوان کرد: گروه موسیقی «نوای عشق» با ۴ ماه تمرین برای برگزاری این مراسم توانستند در۴ روز برای شهروندان اجرای برنامه داشته باشند و لحظات خوب و خوشی را برای مردم و هنردوستان رقم زدند.

داریوش خزایی ادامه داد: گروه «نوای عشق» یکی از گروه‌های موفق در حوزه موسیقی هستند که قرار است که این گروه به همراه گروه «قاصدک» از شهرستان ورامین در جشنواره موسیقی استان تهران شرکت کنند و امیدواریم که بتوانند بدرخشند و مقام خوبی را کسب کنند.

کد مطلب: 16566
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری