از کشتارگاه‌های دام شهرستان‌های ورامین و ری بازدید بعمل آمد
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۳ ۱:۳۴ ب.ظ
 
دکتر پسندیده جانشین رئیس کل دادگستری استان تهران در ستاد اقتصاد مقاومتی و دکتر ترکی رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران و دکتر محمدیان مدیرکل دامپزشکی استان تهران در راستای تحقق شعار سال و تسهیل در انجام امور و رفع مشکلات از کشتارگاه‌های دام استان تهران بازدید مشترک صورت پذیرفت.
 از کشتارگاه‌های دام شهرستان‌های ورامین و ری بازدید بعمل آمد

به گزارش ندای وارنا؛  مدیرکل دامپزشکی به همراه مقامات دادگستری استان تهران طی این بازدید مشترک در جریان مشکلات کشتارگاه‌های استان تهران قرار گرفتند و راهکارهای تسهیل فرایندها و رفع مشکلات مورد بررسی قرار گرفت.

در این بازدید دکتر پسندیده جانشین رئیس کل دادگستری استان تهران در ستاد اقتصاد مقاومتی  اعلام کرد دادگستری استان تهران با رویکرد حل مشکلات واحد های تولیدی ، حفظ اشتغال و ارتقاء تولید در کل استان  ورود خواهد نمود و با تشکیل کارگروه‌های تخصصی  در این مسیر مصمم است .

دکتر پسندیده تامین سلامت جامعه و مصرف کنندگان را شرط اساسی در فعالیت واحد های تولیدکننده مواد غذایی بویژه کشتارگاه‌ها اعلام کرد .

در این بازدید رئیس دادگستری شهرستان ری و رئیس مجتمع قضایی قلعه نو در بازدید کشتارگاه‌های شهرستان ری مسئولین دادگستری استان را همراهی کردند.

کد مطلب: 15610
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری