افتتاح نمایشگاه عکس “پرواز” در ورامین
تاریخ انتشار : خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۲:۴۹ ب.ظ
 
نمایشگاه عکس با عنوان "پرواز" از مجموعه آثار هنری علیرضا قطبی هنرمند شهرستان ورامین همزمان با فرارسیدن ایام الله 14 و 15 خرداد و به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرهنگسرای رازی افتتاح شد.
 افتتاح نمایشگاه عکس “پرواز” در ورامین

به گزارش ندای وارنا؛ مجموعه ای از آثار عکس هنرمند ورامینی، علیرضا قطبی همزمان با فرا رسیدن ایام الله ۱۴ و ۱۵ خرداد با حضور هنرمندان در فرهنگسرای رازی به نمایش گذاشته شد.

این نمایشگاه به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین، کانون عکس و کانون بسیج هنرمندان با ۳۰ اثر از آثار علیرضا قطبی در گالری فرهنگسرای رازی شهرستان ورامین در معرض دید عموم قرار گرفت.

در مراسم افتتاحیه محمد بزرگی معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، ثامنی راد رئیس اداره بهزیستی، محمد تقی رودگر مسئول کانون بسیج هنرمندان و جمعی از هنرمندان و علاقه مندان به هنر عکاسی حضور داشتند و پس از افتتاح از این نمایشگاه دیدن کردند.

علیرضا قطبی از هنرمندان عرصه فعال عکاسی و گرافیک فعال در شهرستان ورامین در حاشیه افتتاح نمایشگاه آثار خود گفت: آثاری که به نمایش گذاشته شده تصاویری با سبک های متفاوت است که بیشتر آنها در شهرستان ورامین تهیه و تقدیم نگاه زیبای شما گردیده است.

گفتنی است این نمایشگاه از ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ به مدت یک هفته در شهرستان ورامین دایر می باشد و علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ از گالری استاد وزیری مجتمع فرهنگی هنری قطب الدین رازی ورامینی بازدید کنند.

کد مطلب: 15796
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری