بنیاد مهدویت مرجع فعالیت های مهدوی شهرستان ورامین
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۲۶, ۱۴۰۳ ۱:۳۷ ب.ظ
 
نشست فصلی مدیران بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) شهرستان های استان تهران به میزبانی شهرستان ورامین و با حضور مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین ،آقابابایی مدیر بنیاد در استان تهران و جمعی از مسئولین بنیاد مهدویت شهرستان های استان تهران برگزار شد.
 بنیاد مهدویت مرجع فعالیت های مهدوی شهرستان ورامین

به گزارش ندای وارنا؛ نشست فصلی مدیران بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) شهرستان های استان تهران به میزبانی شهرستان ورامین و با حضور مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین ،آقابابایی مدیر بنیاد در استان تهران و جمعی از مسئولین بنیاد مهدویت شهرستان های استان تهران برگزار شد.
مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین در این جلسه گفت:مسئله مهدویت در دنیای امروز از اهمیت بسزایی برخوردار است و شناخت نسل جوان با این موضوع در رشد معنوی و دینی و اجتماعی تاثیر بسزایی دارد.
وی افزود: دشمن نیز به اهمیت این موضوع پی برده و‌ هر روز در صدد ایجاد شبهه و انحراف در باور های دینی مردم در موضوع مسئله ظهور می باشد.
فرماندار ویژه شهرستان ورامین با تمجید از عملکرد بنیاد مهدویت شهرستان ورامین گفت: بنیاد مهدویت شهرستان ورامین با عملکرد خود توانسته است به عنوان یک مرجع در موضوع مهدویت خود را به تمامی مجموعه و آحاد مردم بشناساند و فعالیت های گسترده ای در محلات با استفاده از شیوه های نوین تبلیغی مانند تئاتر و سرود و … مسئله مهدویت را در شهرستان ورامین به خوبی اشاعه داده است.
درویشی در پایان گفت: مجموعه دولت سیزدهم همیشه از همه گروه های فرهنگی حمایت کرده است و در چندسال اخیر نیز بنیاد مهدویت را در برگزاری جشن های محله ای نیمه شعبان در ۴۰ نقطه از شهرستان ورامین، اجرای نمایش فاخر شیدای زمان و زخم موعود، و برگزاری برنامه های سه شنبه های مهدوی و… یاری داده است.

کد مطلب: 15589
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری