رئیس آموزش و پرورش ورامین خبر داد:
بهره‌برداری بزرگترین مجتمع آموزشی کشور در ورامین ‌تا پایان سال
تاریخ انتشار : شهریور ۱۱, ۱۴۰۳ ۱:۵۶ ب.ظ
 
معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش ورامین از بهره‌برداری بزرگترین مجتمع آموزشی در سطح کشور تا پایان سال خبر داد.
 بهره‌برداری بزرگترین مجتمع آموزشی کشور در ورامین ‌تا پایان سال

به گزارش ندای وارنا؛ مصطفی خداداد معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش ورامین در گفت‌وگو با ایسنا گفت: مجتمع آموزشی امام حسین(ع) در کمربندی جنوبی ورامین و بزرگترین مجتمع آموزشی سطح کشور با ساخت ۴ مدرسه دیگر با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد به کمک خیرین مدرسه ساز و اداره نوسازی استان در حال اجرا است و تا پایان سال به بهره برداری می رسد و در مهرماه ۱۴۰۴ شاهد حضور دانش آموزان در این مدارس هستیم.

خداداد ادامه داد: در حال حاضر ۴ مدرسه با ۱۳۸۰ دانش آموز در این مجتمع فعالیت دارد و با اضافه شدن ۴ مدرسه ۱۲ کلاسه دیگر در شیفت های مختلف و جمعا ۹۶ کلاس درس، بیش از ۳ هزار دانش آموز در این‌ مجتمع به تحصیل خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: یک ۶ کلاسه ابتدایی در حسین آباد دفتری در هفته دولت افتتاح شد و شاهد حضور دانش آموزان در سال تحصیلی جدید هستیم.

این مسئول تصریح کرد: در سال گذشته یک مدرسه در کلاته کلنگ زنی شد و با پیگیری های لازم مجوزهای لازم برای احداث بنای این مدرسه صادر شده و در حال احداث می باشد.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش ورامین از تخریب و بازسازی سه مدرسه خبر داد و گفت: مجوز تخریب و بازسازی ۳ مدرسه در سطح شهرستان با توجه به بافت فرسوده اخذ شده و در دستور کار می باشد.

خداداد همچنین از مدارس استثنایی شهرستان ورامین گفت: سه مدرسه استثنایی در شهرستان ورامین ( امام خمینی(ره)، علی بن ابی طالب(ع) و نور اسلام ) فعالیت دارد که این مدارس در هر سه مقطع تحصیلی به دانش آموزان خدمات رسانی می کنند.

کد مطلب: 16431
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری