تامین آب تمام روستا ها بخش مرکزی توسط شرکت بهره برداری آبفا شهرستان ورامین
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۲۴, ۱۴۰۳ ۱۱:۵۰ ق.ظ
 
جلسه بررسی و تغییر و تحول آب شرب روستا های غیر تحویلی بخش مرکزی شهرستان ورامین برگزار شد.
 تامین آب تمام روستا ها بخش مرکزی توسط شرکت بهره برداری آبفا شهرستان ورامین

به گزارش ندای وارنا؛ روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ جلسه بررسی و تغییر و تحول آب شرب روستا های غیر تحویلی بخش مرکزی شهرستان ورامین به ریاست امیر محمدی معاون امور فنی و عمرانی و با حضور حامد معاف بخشدار مرکزی ،مهندس آسفی معاونت بهره برداری و توسعه آبفا جنوب شرق، رمضان زاده رئیس آبفا شهرستان ورامین و دیگر اعضا برگزار شد.
امیر محمدی معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ورامین در این جلسه گفت:تامین آب شرب ۳ روستا بخش مرکزی که شامل روستاهای موسی آباد کاشانی، حسین آباد جواهری،قشلاق امر آباد هنوز به آبفا شهرستان ورامین انتقال پیدا نشده است.
وی افزود: برنامه ریزی ها در جهت این است با مساعدت شرکت آبفا جنوب شرق و همکاری بخشداری و دهیاران این انتقال در اسرع وقت انجام گیرد تا آب با کیفیت و‌ پایدار به مردم شریف این روستاها اختصاص یابد.
محمدی در پایان گفت:با توجه به کمبود بارش ها در سال آبی جدید همه شهروندان و روستاییان در مصرف آب صرفه جویی کنند و شرکت آبفا با متخلفان برخورد قانونی قاطع داشته باشد و همچنین شهروندان برای گذراندن فصل تابستان برنامه‌ریزی لازم جهت تامین تانکر های ذخیره سازی آب داشته باشند.

کد مطلب: 15566
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری