معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه ورامین
تولید کنندگان ورامینی برای شرکت در نمایشگاه محصولات در آفریقا اقدام کنند / مقدمات و تمهیدات لازم برنامه‌ریزی شده است
تاریخ انتشار : خرداد ۹, ۱۴۰۳ ۷:۵۳ ب.ظ
 
معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه ورامین ظهر امروز اظهار کرد شهرستان ورامین با دارا بودن سه شهرک صنعتی و یک لکه صنعتی از مجموعه‌های تولیدی موفق و پیشتاز در عرصه تولید محصولات با کیفیت برخوردار است که برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور در بازارهای جهانی اندیشیده شده است.
 تولید کنندگان ورامینی برای شرکت در نمایشگاه محصولات در آفریقا اقدام کنند / مقدمات و تمهیدات لازم برنامه‌ریزی شده است

به گزارش ندای وارنا؛ حسن فیروزی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه ورامین ظهر امروز اظهار کرد شهرستان ورامین با دارا بودن سه شهرک صنعتی و یک لکه صنعتی از مجموعه‌های تولیدی موفق و پیشتاز در عرصه تولید محصولات با کیفیت برخوردار است که برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور در بازارهای جهانی اندیشیده شده است.

وی افزود : تجربه موفق حضور تولید کنندگان ورامینی در نمایشگاه بلاروس به ما نشان داد که محصولات ورامینی می‌توانند در بازارهای جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد و به نقاط مختلف جهان صادر شود.

حسن فیروزی از هماهنگی‌های لازم برای حضور تولیدکنندگان ورامینی در نمایشگاه قاره آفریقا خبر داد و خاطرنشان کرد : بزرگ ترین نمایشگاه بین المللی تجارت آفریقا در تانزانیا – دارالسلام برگزار می شود که هماهنگی های لازم برای حضور تولیدکنندگان ورامینی برنامه ریزی شده است و می توانند در این نمایشگاه حضور موفق داشته‌ باشند.

وی در پایان تصریح کرد : تولید کنندگان عزیز می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و حضور در این نمایشگاه با شماره ۰۲۱۹۲۰۰۱۰۳۳ تماس حال فرمایند.

کد مطلب: 15757
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری