جمع‌آوری ۶۲ هزار تن پسماند زباله از سطح شهرستان قرچک در سال ۱۴۰۲
تاریخ انتشار : خرداد ۵, ۱۴۰۳ ۱۲:۵۸ ب.ظ
 
معاون خدمات شهری شهرداری قرچک اهم اقدامات و عملکرد این معاونت را در سال ۱۴۰۲ تشریح کرد و گفت: در سال گذشته ۶۲ هزار تن پسماند (زباله) از سطح شهرستان جمع‌آوری شد.
 جمع‌آوری ۶۲ هزار تن پسماند زباله از سطح شهرستان قرچک در سال ۱۴۰۲

به گزارش ندای وارنا؛ محسن خائف اظهار کرد: بهداشت شهروندی در سطح شهر از وظایف اصلی مدیریت شهری است، پاک‌سازی و تنظیف معابر شهری در راستای ایجاد سلامت شهروندان و آسایش و رفاه حال آن‌ها مهم‌ترین هدف حوزه معاونت خدمات شهری است که این معاونت از هیچ تلاشی برای ایجاد این مهم دریغ نخواهد کرد.
وی گفت: در سال ۱۴۰۲ بالغ‌بر ۱۳۰ هزار متر رفت‌وروب معابر، ۱۵۵ هزار متر لایروبی جوی‌ها، ۷ هزار متر لایروبی کانال‌های سرپوشیده انجام‌شده است.

معاون شهردار قرچک به اجرای ۵۳ مرحله طرح جهادی رفت‌وروب شامل ۲۱۲ محله در روز جمعه، شست‌وشو و ضدعفونی ۴۸ هزار سطل مکانیزه زباله، ۱۷ هزار متر تنظیف و رفت‌وروب معابر، جمع‌آوری ۳ هزار کامیون نخاله‌های ساختمانی و شست‌وشوی ۱۱ هزار متر جداول اشاره کرد.
خائف گفت: در سال گذشته نیز ۴۱۰۰ رفع مزاحمت شهری شامل رفع سد معبر و بساط گردی، جمع‌آوری و وانت بارها، توزیع ۱۴۰ عدد سطل تفکیک پسماند در ادارات و مدارس و همچنین در ۱۰ هزار نقطه به وزن ۶۰۰ کیلو طعمه‌گذاری برای مقابله با حیوانات موذی و ۱۱۶۶ مورد جمع‌آوری سگ‌های پرسه‌زن با روش زنده گیری و انتقال آن‌ها را در دستور کار داشتیم.

کد مطلب: 15650
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری