جوشکاری و نصب عرشه ترافیکی ارتفاع سنج در زیرگذر شهرک مسکن مهر امام رضا(ع)
تاریخ انتشار : خرداد ۵, ۱۴۰۳ ۸:۱۹ ب.ظ
 
ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﺗﺄﻣﯿﻦ ﺍﻣﻨﯿﺖ رانندگان ﺧﻮﺩﺭﻭﻫﺎی سنگین ﻭ ﻭﺳﺎﯾﻞ ﻧﻘﻠﯿﻪ ﺑﺎ ﺍﺭﺗﻔﺎﻉ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﺣﺪ ﻣﺠﺎﺯ(3/5متر)، ﻋﻤﻠﯿﺎﺕ ﻧﺼﺐ عرشه ارﺗﻔﺎﻉ ﺳﻨﺞ ﺩﺭ زیرگذر شهرک مسکن مهر امام رضا(ع)ﺍﺟﺮﺍ ﺷﺪ.
 جوشکاری و نصب عرشه ترافیکی ارتفاع سنج در زیرگذر شهرک مسکن مهر امام رضا(ع)

به گزارش ندای وارنا؛ ابوالفضل هزارخانی مسئول تأسیسات شهرداری با اعلام این مطلب گفت: هدف از اجرای ارتفاع سنج ها، جلوگیری از برخورد های احتمالی وسایل نقلیه با ارتفاع بیش از حد مجاز و یا بیش از ارتفاع زیرگذر مقابل آن می باشد که  این عرشه ترافیکی محدودیت ارتفاع را قبل از ورود وسایل نقلیه به زیرگذر هشدار میدهد.

مسئول تأسیسات با اشاره به تأثیر نصب  عرشه ارتفاع سنج در کاهش خطرات و حوادث گفت: ارتفاع سنج، گویای حداکثر ارتفاع وسایل نقلیه ای می باشد که می توانند از زیر پل عبور نماید و برخورد وسایل نقلیه به آویزهای نصب شده به معنای هشدار برخورد با پل خواهد بود.

وی  ادامه داد: عدم توجه رانندگان به تابلوهای ارتفاع موجب برخورد خودروها با قسمت زیر عرشه پل فوق الذکر می شد که ترافیک سنگینی را در این قسمت ایجاد می کند.

هزارخانی افزود : تمامی مراحل از جمله ساخت، جوشکاری و نصب این ارتفاع سنج توسط نیروهای واحد تأسسیاتِ معاونت خدمات شهر انجام گرفته است.

کد مطلب: 15659
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری