حوزه اشتغال روستایی در شهرستان قرچک تقویت می شود
تاریخ انتشار : تیر ۱۰, ۱۴۰۳ ۸:۴۲ ب.ظ
 
جلسه بررسی راهکارهای تقویت حوزه اشتغال روستایی در بخشداری مرکزی شهرستان قرچک برگزار شد.
 حوزه اشتغال روستایی در شهرستان قرچک تقویت می شود

به گزارش ندای وارنا؛ در این جلسه حامد رستمی با اشاره به ضرورت حمایت از طرح های اشتغالزا ویژه روستاها گفت: یکی از دغدغه های ما در سطح روستاهای تابعه بخش مرکزی شهرستان قرچک بحث اشتغال روستائیان بوده و در این راستا حمایت از مشاغل خانگی، کارگاه های تولیدی و تقویت حوزه کشاورزی و… در دستورکار می باشد.
در ادامه جلسه احمد دژآهنگ رییس اداره فنی حرفه ای نیز اظهار داشت: مهمترین بخش در حوزه اشتغال روستایی بحث آموزش است و بایستی در این زمینه نیازسنجی لازم از سوی دهیاری ها صورت گیرد و ما نیز بر آن اساس برنامه ریزی لازم را جهت برگزاری دوره های آموزشی برای اخذ مدرک مرتبط انجام خواهیم داد.
رضا یوسفی، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرچک نیز در این جلسه اذعان کرد: یکی از مشکلاتی که برخی کارآفرینان در روستاها با آن روبرو هستند، عرضه محصولات تولید شده در بازار است و بایستی مشاغلی دنبال شود که بازار عرضه وتقاضای آن محصول مطلوب باشد.
در ادامه نیز عباسی نماینده بنیاد برکت در قرچک بیان داشت: در سال گذشته روند ارائه تسهیلات اشتغالزایی در روستاهای بخش مرکزی شهرستان قرچک از سوی بنیاد برکت بسیار قابل توجه بود و این امر باعث شد تا زمینه اشتغال تعداد زیادی از روستائیان فراهم گردد.
در این جلسه همچنین بیات رییس اداره کتابخانه های عمومی، فاضلی مسئول امور بانوان فرمانداری و دهیاران روستاهای تابعه بخش مرکزی نیز در خصوص مباحث اشتغال روستایی مواردی را بیان کردند.

کد مطلب: 16028
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری