دیدار فرماندار ویژه‌ ورامین با رییس جدید اداره تحقیقات کشاورزی استان تهران
تاریخ انتشار : خرداد ۲۲, ۱۴۰۳ ۹:۱۷ ب.ظ
 
مجید درویشی فرماندار ویژه‌ ورامین به همراه حسن فیروزی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه ورامین با حضور در رییس مرکز تحقیقات و آموزش جهاد کشاورزی و منابع طبیعی با مسعود ترابی رییس جدید رییس مرکز تحقیقات و آموزش جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران دیدار کرد.
 دیدار فرماندار ویژه‌ ورامین با رییس جدید اداره تحقیقات کشاورزی استان تهران

به گزارش ندای وارنا؛ ظهر امروز مجید درویشی فرماندار ویژه‌ ورامین به همراه حسن فیروزی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه ورامین با حضور در رییس مرکز تحقیقات و آموزش جهاد کشاورزی و منابع طبیعی با مسعود ترابی رییس جدید رییس مرکز تحقیقات و آموزش جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران دیدار کرد.
مجید درویشی فرماندار ویژه‌ ورامین در این جلسه اظهار کرد : شهرستان ورامین یکی از قطب های کشاورزی و دامپروری استان تهران است که میزان قابل توجهی در حوزه تولید غلات و گوشت را به خود اختصاص داده است و پایه اصلی تامین امنیت غذایی است.

وی افزود : مرکز تحقیقات استان تهران با ظرفیت ها و پتانسیل های بالایی که دارد می تواند به عنوان یکی از ارکان اصلی اجرای سیاست گذاری های کلان و تخصصی در حوزه کشاورزی ، دامپروری و بهره‌ ور بیشتر اقدامات قابل توجه ای انجام دهد.

مسعود ترابی رییس مرکز تحقیقات و آموزش جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران نیز در این جلسه گفت : افزایش بهره و توسعه کشاورزی نوین از موضوعات اصلی در شهرستان ورامین در اولویت است که در کنار فرمانداری‌ ویژه ورامین ، جهاد کشاورزی ، معاونت علمی و فناوری نهاد ریاست جمهوری و دیگر نهادها ، پروژه ها و طرح های این حوزه را پیش خواهیم برد.

کد مطلب: 15872
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری