شلوغی سکوی قطار ورامین در ایستگاه راه آهن تهران
تاریخ انتشار : تیر ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۲:۲۷ ب.ظ
 
شهروند خبرنگار ما از شلوغی در سکوی قطار ورامین در ایستگاه راه آهن و نبود سکوی جداگانه برای پیاده شدن و سوار شدن مسافران انتقاد کرده است.
 شلوغی سکوی قطار ورامین در ایستگاه راه آهن تهران

به گزارش ندای وارنا؛ شهروند خبرنگار ما با انتقاد از شلوغی بسیار زیاد سکوی قطار ورامین در ایستگاه راه آهن تهران خواستار پیگیری این موضوع شده است. به گفته او با وجود شمار زیاد مسافران ورامین سکوی جداگانه برای پیاده شدن و سوارشدن مسافران به قطار در نظر گرفته نشده است.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:

متاسفانه‌ پس از چندین مرحله پیگیری در ارتباط با قطار حومه ، پیشوا‌ به تهران، لازم‌ به ذکر است بیشتر روزها و در زمان عصر، حدود ساعت ۱۸ تا ۲۱ زمانی که قطار از سمت پیشوا وارد ایستگاه تهران می شود، حضور مسافرین بی شمار در روی دو سکو برای سوار شدن به قطار به چشم‌ می آید.

مسافرین حاضر در قطار امکان پیاده شدن را ندارند و این فرآیند باعث آسیب بسیار بالا به همه مسافرین مخصوصا بانوان و افراد سالمند و ناتوان می گردد. متاسفانه مدیر راه آهن تهران پس از بارها شکایت و اعتراض توان حل این مشکل ساده را ندارند و از صدا و سیما و دادستان کل کشور خواهشمند است این حق شهروندان در جهت استفاده ایمن و داشتن سلامتی حین استفاده از قطار را از مدیر راه آهن تهران مطالبه کنند. فقط کافیست یکی از سکو ها محل پیاده شدن مسافران و سکوی دیگر برای سوار شدن مسافرین تدارک دیده شود.

کد مطلب: 16101
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری