رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:
شهید رییسی توقع مردم از جایگاه ریاست جمهوری را بالا برد
تاریخ انتشار : خرداد ۵, ۱۴۰۳ ۸:۰۶ ب.ظ
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: شهید رییسی توقع مردم از جایگاه ریاست جمهوری را بالا برد.
 شهید رییسی توقع مردم از جایگاه ریاست جمهوری را بالا برد

به گزارش ندای وارنا؛ حجت الاسلام سید محسن محمودی بعد از ظهر شنبه در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران گفت: مراسم تشییع رئیس جمهور شهید قیام مردم برای دفاع از ولایت، روحانیت و اسلام بود.

وی افزود: جمعیت چند میلیونی تهران تشییع حاج قاسم عزیز را تداعی کرد، علاوه بر تهران در شهرهای دیگر مانند مشهد، بیرجند، قم، تبریز و ری هم شاهد حضور پرشور مردم و پاسخ عملی به تبلیغات دشمن بودیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: البته این حضور نشان دهنده این نبود که مردم نقد نداشتند، خیر، اما مردم علاوه بر انتقادات و کلایه های موجود عظمت خلق کردند.

وی تاکید کرد: در مراسم تشییع در اقصی نقاط کشور گویی محرمی دیگر و عاشورایی دیگر برپا شده بود.

محمودی اظهار کرد: این حضور نشان دهنده ارتباط مردم و روحانیت بود، اصل حادثه غمبار و غمناک بود اما اتفاقاتی که پیرو این حادثه رخ داد باعث برکت برای نظام اسلامی بود.

وی افزود: شما دیدید همه جریانات سیاسی بیانیه دادند و همه یک صدا دور هم جمع شدند.

محمودی با بیان این که کار برای رئیس جمهور آینده خیلی سخت شد و آیت الله رئیسی سطح ریاست جمهوری را بالا برد، گفت: اکنون دیگر هرکس نباید به خود اجازه حضور در این جایگاه را دهد. چرا که توقع بالا رفته و مسئولیت بسیار سنگین و سخت است.

وی افزود: آیت الله رئیسی و امیرعبداللهیان و یا آیت الله آل هاشم متعلق به یک جریان سیاسی نیستند، متعلق به حاکمیت و نظام هستند.

منبع: مهر

کد مطلب: 15653
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری