شورای اقامه نماز شهرستان ورامین برگزار شد
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۲۵, ۱۴۰۳ ۸:۱۶ ب.ظ
 
جلسه شورای اقامه نماز شهرستان ورامین با حضور سرپرست ستاد اقامه نماز استان، فرماندار و مسئولین در تاریخ بیست و پنجم اردیبهشت ماه برگزار شد.
 شورای اقامه نماز شهرستان ورامین برگزار شد

به گزارش ندای وارنا؛ در این نشست فرماندار ورامین با اشاره به آیه شریفه إِنَّ الصَّلاهَ تَنْهى‌ عَنِ الْفَحْشاءِ وَ الْمُنْکَرِ گفت: اگر می‌خواهیم مشکلاتی که امروز در سطح جامعه با آن مواجه هستیم را رفع کنیم ، باید به فکر احیاء و تقویت مسئله اقامه نماز بویژه در بین نسل نوجوانان و جوانان باشیم.

درویشی گفت: ما به عنوان مسئولان مؤمن در نظام اسلامی باید به فکر احیاء مساجد ، این پایگاه‌های تمدن نوین اسلامی در دولت انقلابی باشیم.

درویشی ادامه ادامه داد: ما باید مساجد را به یک پایگاه اجتماعی تمام وقت و محل رجوع مردم تبدیل کنیم و در این خصوص روی همکاری ستاد اقامه نماز استان نیز حساب ویژه‌ای باز کردیم.

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهشتی سرپرست ستاد اقامه نماز استان تهران گفت : خداوند متعال در آیه شریفه ٱت­لُ مَا أُوحِیَ إِلَیکَ مِنَ ٱلکِتَبِ وَأَقِمِ ٱلصَّلَوهَ دو وظیفه را به عنوان وظایف حکومتی به پیامبر اکرم محول کرده است ؛ یکی تبین قرآن برای مردم و دیگری اقامه نماز.

بهشتی ضمن تأکید بر این که اقامه نماز یک سامانه برای به آرامش رسیدن بشریت است ؛ گفت : اقامه نماز به معنای پرچمداری، گفتمان‌سازی و بسیج کردن امکانات و ظرفیت‌ها است، فلذا طبق فرمایشات حضرت آقا همه کارگزاران مؤمن در نظام اسلامی باید همه ظرفیت‌های خود را در خدمت اقامه نماز قرار دهند.

سرپرست ستاد اقامه نماز گفت: مقام معظّم رهبری در بیانه گام دوم انقلاب اسلامی می‌فرمایند معنویت و اخلاق جهت دهنده همه کارها است ؛ پس می‌توان به مسئله نماز به عنوان یک محموعه معنویت‌ساز نگاه کرد .

بهشتی خاطر نشان کرد : مسئولیت ما به عنوان کارگزاران نظام اسلامی این است که ، مهره‌ها و اجزاء چرخدنده‌های اقامه نماز در سطح جامعه را با یک تعامل و همکاری نظام‌مند و صبورانه در کنار هم بچینیم .

در پایان این جلسه از زحمات حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدوسی‌نژاد دبیر سابق ستاد اقامه نماز شهرستان تقدیر و تجلیل و حجت‌الاسلام‌والمسلمین صفوی به عنوان دبیر جدید ورامین منصوب شد .

شورای اقامه نماز شهرستان ورامین برگزار شد .

شورای اقامه نماز شهرستان ورامین برگزار شد .

 

شورای اقامه نماز شهرستان ورامین برگزار شد .

کد مطلب: 15577
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری