شورای روابط عمومی شهرستان ورامین پای کار مشکل تنش آبی دشت ورامین
تاریخ انتشار : خرداد ۲۲, ۱۴۰۳ ۱:۳۹ ب.ظ
 
سومین جلسه شورای روابط عمومی ادارات و نهادهای شهرستان ورامین با محوریت قرارگاه رسانه تنش آبی دشت ورامین در سد ماملو برگزار شد .
 شورای روابط عمومی شهرستان ورامین پای کار مشکل تنش آبی دشت ورامین

به گزارش ندای وارنا؛ صبح امروز بازدید میدانی و جلسه هم اندیشی تنش آبی با حضور محمد صائبی مدیرکل روابط عمومی و امور بین المللی استانداری‌ تهران ، فخاری قائم مقام آبفا جنوب شرق استان تهران ، سید مجتبی میرمحمدی مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ورامین ، رمضان نژاد رئیس اداره آب فاضلاب ورامین ،جعفری نصب مدیر کل آبفا جنوب شرق و اعضای شورای روابط عمومی های شهرستان ورامین در سالن جلسات سد ماملو برگزار شد .

محمدصائبی مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران در این جلسه گفت ؛ یکی از موضوعاتی که در سطح استانداری تهران در حال پیگیری هفتگی است موضوع تنش آبی است که لازمه رفع این تنش کار جهادی و شبانه روزی و فرهنگ سازی است.

وی افزود ؛ فرهنگ سازی و همکاری پرسنل ادارات و نهادها در موضوع تنش آبی ابتدا تاثیر مستقیم بر زندگی شخصی و خانوادگی افراد دارد که قسمت عظیمی از رفع تنش آبی را برطرف می‌کند .

مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد ؛ اقدامات شبانه روزی و جهادی سیدالشهدا اهل خدمت و دیگر مدیران دولت سیزدهم در ایام انتخابات ریاست جمهوری باید بدون نگاه سیاسی به آحاد مردم اطلاع رسانی شود .

صائبی در پایان گفت: با ابلاغ استاندار محترم تهران به همه روسای دستگاه های اجرایی، حکم مشاور و مدیر روابط عمومی برای تمامی مدیران روابط عمومی های دستگاه های فرمانداری ،شهرداری و دستگاه های اجرایی استان تهران اعمال خواهد شد.

فخاری قائم مقام آبفا جنوب شرق استان تهران در این جلسه گفت ؛ حضور میدانی اعضای شورای روابط عمومی در سد ماملو نشان دهنده اهمیت بالای موضوع تنش آبی است در بین ادارت و نهاد ها می باشد که نقطه امیدی در اطلاع رسانی و تبیین وضعیت موجود در دشت ورامین است

فخاری در ادامه افزود ؛ تنش آبی یکی از عوامل موثر بر حوزه اقتصادی ، اجتماعی آحاد مردم است که در آینده نه چندان دور در صورت عدم کنترل آسیب جبران ناپذیری دارد .

فخاری قائم مقام جنوب شرقی آبفا استان تهران در پایان خاطر نشان کرد : با وجود محدودیت های در مصرف آب شرب به طور میانگین ۸۰۰ تا یک میلیارد متر مکعب مصرف سالیه مصرف آب مردم دشت ورامین می باشد و با اجرای طرح صرفه جویی ۱۰ درصدی در حوزه آب شرب میتوانیم این تنش را مدیریت کنیم.

کد مطلب: 15863
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری