محموله گوشت منجمد تاریخ گذشته در ورامین معدوم شد
تاریخ انتشار : خرداد ۲۱, ۱۴۰۳ ۲:۱۸ ب.ظ
 
رییس اتاق اصناف ورامین گفت: محموله گوشت گوساله منجمد همراه بامقادیری گوشت چرخ کرده و مرغ منجمد ، دل و جگر بسته بندی شده ، انواع سوسیس و کالباس تاریخ گذشته و آدامس حاوی مخدر توسط اداره بهداشت و دامپزشکی این شهرستان کشف و معدوم شد.
 محموله گوشت منجمد تاریخ گذشته در ورامین معدوم شد

به گزارش ندای وارنا؛ ابوطالب شیرکوند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به بازرسی های اخیر از صنوف ورامین و تداوم این بازرسی ها در راستای کاهش تخلفات، اظهار داشت: تاکنون ۴۵۰ بازدید از واحدهای صنفی از ابتدای سال از طریق اتاق اصناف و گشت های مشترک انجام شده که این بازدیدها منجر به صدور ۴۳ گزارش تخلف به ارزش یک میلیارد ریال و ارسال به تعزیرات شده است.

محموله گوشت منجمد تاریخ گذشته در ورامین معدوم شد

وی در ادامه با اشاره به پلمپ های اخیر صنوف دارای تکرار تخلف بیان داشت: تاکنون ۱۴صنف متخلف پلمپ و انواع سوسیس و کالباس تاریخ گذشته، آدامس مخدر ناس و بی تی، تقریبا ۵۰ کیلو معدوم سازی گوشت چرخ کرده ومرغ منجمد و دل و جگر بسته بندی و ۱۰۰کیلو گوشت گوساله منجمد تاریخ گذشته توسط بهداشت و دامپزشکی کشف و معدوم شد.

محموله گوشت منجمد تاریخ گذشته در ورامین معدوم شد

رئیس اتاق اصناف شهرستان ورامین با تاکید بر تداوم بازرسی ها در راستای ایمن سازی از حیث تخلف و ارتقا امنیت غذایی تصریح کرد: تاکنون طی گشت های مشترک با اماکن و گشت اصناف ۶۵ برگه اخطار اماکن بدون پروانه کسب صادر شده و ۵۰ گزارش ارسالی مردمی به ستاد خبری ۱۲۴ در کوتاهترین زمان پاسخگویی و پیگیری شده و در سامانه سیمبا ثبت شده است.

محموله گوشت منجمد تاریخ گذشته در ورامین معدوم شد

وی در پایان با اشاره به اهمیت حمایت مردم در رصد بازار و کار صنوف خاطرنشان کرد: حمایت مردمی و ریزبینی مردم در راستای برخورد با خاطیان در حوزه نظارت بر صنوف تاثیر داشته و از این حمایت مردمی شاکر خدا بوده و از مردم عزیز ورامین خواستار تداوم این ارتباط هستیم.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران استان تهران واقع شده و دارای ۲ بخش مرکزی و بخش جوادآباد است.

منبع: ایرنا

کد مطلب: 15854
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری