مسابقه نقاشی دانش‌آموزی با موضوع جاذبه‌های گردشگری ورامین برگزار می‌شود
تاریخ انتشار : مهر ۵, ۱۴۰۳ ۲:۰۶ ب.ظ
 
همزمان با روز جهانی گردشگری، مسابقه نقاشی ویژه دانش‌آموزان با موضوع جاذبه‌های گردشگری ورامین توسط اداره میراث‌فرهنگی این شهرستان و با همکاری آموزشگاه هنرهای‌ تجسمی آسمانه برگزار خواهد شد.
 مسابقه نقاشی دانش‌آموزی با موضوع جاذبه‌های گردشگری ورامین برگزار می‌شود

به گزارش ندای وارنا؛  محمدرضا تاجیک، از برگزاری مسابقه نقاشی دانش‌آموزی با موضوع جاذبه‌های گردشگری شهرستان ورامین به مناسبت روز جهانی گردشگری و آغاز هفته بزرگداشت گردشگری خبر داد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ورامین افزود: این مسابقه به‌منظور آشنایی نونهالان با جاذبه‌های گردشگری تاریخی، مذهبی، روستایی و طبیعی ورامین و کشف خلاقیت‌های آن‌ها در حوزه نقاشی برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: این مسابقه فرصتی برای دانش‌آموزان در رده سنی ۸ تا ۱۱ سال است تا توانایی خود را در نقاشی و رنگ‌آمیزی با مداد رنگی، آبرنگ، ماژیک، زغال و رنگ روغن به نمایش بگذارند.

تاجیک در ادامه گفت: علاقه‌مندان می‌توانند در پنج‌شنبه، ۵ مهر، از ساعت ۱۷ تا ۱۸ عصر به بنای تاریخی مسجد جامع ورامین مراجعه کرده و در این مسابقه شرکت کنند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ورامین افزود: در پایان مسابقه، به سه نقاشی برتر جوایز ویژه‌ای از جمله هدیه صنایع دستی و لوح تقدیر اهدا خواهد شد. هدف اصلی این برنامه، آشنایی کودکان با جاذبه‌های گردشگری شهرستان و توسعه خلاقیت‌های هنری در این حوزه است.

کد مطلب: 16562
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری