مشارکت حداکثری در انتخابات نقشه های دشمنان را خنثی میکنند
تاریخ انتشار : تیر ۶, ۱۴۰۳ ۷:۵۷ ب.ظ
 
مراسم عید الله اکبر غدیر خم در روستای زوار ور بخش جوادآباد برگزار شد.
 مشارکت حداکثری در انتخابات نقشه های  دشمنان را خنثی میکنند

به گزارش ندای وارنا؛ مراسم عید بزرگ غدیر خم با حضور مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین،حجت الاسلام والمسلمین رضا پور امام جمعه بخش جوادآباد، مصطفی مرادی بخشدار جوادآباد، حامد معاف سرپرست بخشداری مرکزی در روستای زوار ور بخش جوادآباد برگزار شد.
مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین در این مراسم گفت:عید غدیر عید بزرگ مسلمانان است و در این روز نعمت مسیر و جریان ولایت برای بشریت آغاز شده است.
وی افزود:ولایت و امامت جایگاه مهمی است که خدا وند به پیامبر می فرمایند اگر این ابلاغ نشود دین کامل نمیشود
فرماندار ویژه شهرستان ورامین با اشاره به نقش مردم در حکومت گفت:در حکومت اسلامی مردم نقش ویژه ای دارند بعد از واقعه غدیر خم مردم بصیرت خود را ازدست دادند و پای کار ولایت نبودند و نشان دادند که امیر المومنین هم باشی اگر مردم حمایت نکنند خانه نشین می شوی.
وی افزود: تاریخ همیشه در طول زمان در حال تکرار است و اگر امروز مردم در انتخابات ۸ تیرماه حضور پر شور و فعال همراه با انتخاب آگاهانه بر اساس ملاک های رهبری نداشته باشند ممکن است وقایع بعد از غدیر تکرار شود.
درویشی با اشاره به پروژه دشمن برای انتخابات ۸ تیرماه گفت: دشمن در محور مقاومت در ضعیف ترین حالت خود قرار دارد و قصد دارد از حادثه شهادت شهید خدمت رئیسی روزنه برای رهایی خود ایجاد کند و این امید را دارد که همچون دهه ۹۰مدیرانی را بر روی کار بیاورد که ایران اسلامی را تضعیف کنند و محور مقاومت را نابود کنند.
فرماندار ویژه شهرستان ورامین در پایان گفت: مشارکت پر شور در انتخابات همراه با انتخاب فرد مقاوم و ادامه دهنده راه شهید جمهور رئیسی همه نقشه های دشمن را خنثی می‌کند و جمهوری اسلامی را از گردنه تاریخی عبور میدهد و همه مشکلات به فضل الهی و همراهی مردم حل می شوند.

کد مطلب: 16008
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری