مشکل کاهش فشار آب آشامیدنی شهر جوادآباد به زودی رفع می شود
تاریخ انتشار : خرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۱:۳۵ ب.ظ
 
بخشدار جواد آباد :گفت: مشکل کاهش فشار آب آشامیدنی شهر جوادآباد به زودی رفع می شود.
 مشکل کاهش فشار آب آشامیدنی شهر جوادآباد به زودی رفع می شود

به گزارش ندای وارنا؛ جلسه بررسی مشکلات کاهش فشار آب آشامیدنی شهر جوادآباد به ریاست مصطفی مرادی بخشدار جوادآباد و با حضور رستمی معاون سیاسی بخشداری ، رمضان زاده رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان ورامین ، فرهام شهردار جوادآباد ، سلیم خانیان رییس شورای شهر ، علیشیری رییس اداره آب و فاضلاب جوادآباد و قاسمیان مسئول امور ساختمانی بخشداری در دفتر بخشدار برگزار شد.

مصطفی مرادی بخشدار جوادآباد در حاشیه این جلسه اظهار کرد : یکی از مشکلاتی که در بخش جوادآباد از ابتدای دولت سیزدهم پیگیری شد رفع تنش آبی در روستاهای بخش جوادآباد بود که با احداث چاه ، مخزن آب و راه اندازی مجتمع های آبی بیشتر این مشکلات رفع شده است و برخی پروژه ها نیز در دستور کار احداث و راه اندازی است .

وی افزود : حفر چاه آشامیدنی جدید شهر جوادآباد انجام شده است که موانعی در زمینه خط انتقال آب به مجتمع آبرسانی وجود داشت که در این جلسه با همکاری مشترک اداره آب و شهرداری و شورای اسلامی شهر جوادآباد رفع گردید و این عملیات خط انتقال به زودی آغاز می شود.

مرادی در مورد کاهش فشار آب شهرک امام علی نیز خاطر نشان کرد : با هماهنگی های صورت گرفته مسیر خط انتقال آب از مجتمع آبرسانی به شهرک امام علی تغییر خواهد کرد که با تغییر مسیر کاهش فشار آب رفع خواهد شد.

کد مطلب: 15935
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری