معرفی هیات اجرایی انتخابات ریاست‌جمهوری در جنوب شرق استان تهران
تاریخ انتشار : خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۸:۱۲ ب.ظ
 
-اعضای هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستانهای پاکدشت،ورامین،پیشوا و قرچک (جنوب شرق استان تهران) مشخص و معرفی شدند.
 معرفی هیات اجرایی انتخابات ریاست‌جمهوری در جنوب شرق استان تهران

به گزارش ندای وارنا؛ در راستای اجرای ماده ۳۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری و ماده ۱۴ آئین نامه اجرایی آن، جلسه انتخاب معتمدین اصلی و علی البدل هیأت اجرایی انتخابات شهرستان پاکدشت به ریاست فاضل کارخانه فرماندار شهرستان و با حضور آخوندی معاون سیاسی فرمانداری ، منصوری وش ریاست و اعضای هیات نظارت بر انتخابات، رئیس دادگستری ،نماینده دادستان و رییس اداره ثبت احوال و رئیس شورای اسلامی شهرستان در محل فرمانداری پاکدشت برگزار شد.
اعضای هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در جنوب شرق استان تهران معرفی شدند

فرماندار پاکدشت در ادامه با اشاره به توطئه های دشمنان افزود: دیپلماسی قوی جمهوری اسلامی ایران آنقدر خوب عمل کرد که اکنون شاهد به زانو درآمدن دشمنان جمهوری اسلامی هستیم. اما دشمن درصدد کمرنگ نشان دادن حضور مردم در انتخابات هستند و باید بدانیم که حفظ دیپلماسی ایران اسلامی از جمله اهداف شهدای خدمت بود و در این راستا با هوشیاری بیشتری باید قدم برداشت.

کارخانه با تاکید بر اجرای کامل قانون و اصل بی طرفی هیات های اجرایی مطرح کرد: رعایت بی طرفی کامل و به دور از گرایش های فکری،توجه به اجرای قانون،مواظبت از آراء مردم در تمام مراحل و تا پایان انتخابات به عنوان یکی از اصول مهم را مورد توجه قرار دهیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: انتخابات باشکوه، سالم و با مشارکت حداکثری و امنیت مدنظر مردم و مسئولان و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است و همه باید برای تحقق این مهم تلاش کرده و به دشمنان اجازه دخل و تصرف در امور دولت و نظام جمهوری اسلامی را ندهند.

کارخانه در پایان یادآور شد:مجریان انتخابات نیز باید در برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از حاشیه نهایت تلاش خود را داشته باشند.

در پایان جلسه ۸ نفر از معتمدین آقایان مسعود حسنی ،حجت الاسلام شیخ حسین اردستانی، محمد رضا جوادی مبارکی ،محسن صادقی پیروز، مجید جهان، محمد کلاته سیفری،احمد نجفی وسید غلامرضا هاشمی به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در حوزه انتخابیه پاکدشت انتخاب شدند.

بر اساس قانون انتخابات ریاست جمهوری، فرماندار، رئیس دادگستری شهرستان، دادستان، نماینده شورای اسلامی شهرستان و رئیس ثبت احوال شهرستان به عنوان اعضای حقوقی به همراه هشت نفر منتخب که توسط شماری از معتمدین شهرستان انتخاب می شوند، در مجموع هیأت اجرایی ۱۳ نفره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستانها را تشکیل می دهند.

اعضای هیئت اجرایی پیشوا مشخص شد

اعضای هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در جنوب شرق استان تهران معرفی شدند

ابراهیم تاجیک نوری فرماندار شهرستان و رییس هیات اجرایی چهاردهمین انتخابات شهرستان پیشوا در نشست انتخابی اعضاء هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری ضمن عرض تسلیت شهادت جانسوز آیت الله شهید جمهور آیت الله رییسی و دیگرشهدای خدمت، اظهار داشت: از مهمترین ویژگی های شهید آیت الله رییسی، مردمی بودن ایشان می باشد و اینکه اخلاق را به سیاست برگرداند که این دو ویژگی اخلاق مداری و مردمی بودن را رییس جمهور منتخب مردم باید سرلوحه کار خود قرار دهد.

رییس هیات اجرائی انتخابات شهرستان با اشاره به دو دوره برگزاری انتخابات گذشته خاطرنشان کرد: کماکان چهار راهبرد امام خامنه ای دام ظله مبنی بر سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت در دستورکار ستاد انتخابات شهرستان بوده و تمام سعی و تلاش خودرا می نماییم تا فرمایشات معظم له همانند قبل و به بهترین شکل ممکن اجرائی شود.

معتمدین هییت اجرای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری بر اساس انتخابات و به شرح ذیل تعیین شدند: محسن اردستانی، احمد قمی،محمد رضا رهسپار، حسین حیدری، زهرا کچویی، حسن تاجیک، محمود رحیمی، محمد فاطمی زاده

اعضای هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در جنوب شرق استان تهران معرفی شدند

هیئت اجرایی انتخابات ورامین با همان ترکیب گذشته و با اضافه شدن ۲جایگاه در انتخابات ریاست جمهوری کار خود را آغاز کرد

محمد زاهدی رئیس ستاد انتخابات شهرستان ورامین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به تعیین اعضای هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری اظهارداشت: هیئت اجرایی انتخابات براساس انتخابات مجلس تایید و فقط ۲شخصیت دادستان و رئیس شورای شهرستان ورامین نیز به ترکیب هیئت اجرایی اضافه شد.

فعالیت ۴هزار نفر عوامل اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در قرچک
حسین فخاری فرماندار شهرستان قرچک، در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به انتخاب هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در ۸تیرماه اظهار داشت: همچون انتخابات پیشین رعایت چهار مولفه مدنظر مقام معظم رهبری بر همه ما واجب است.

وی در ادامه تصریح کرد: اصل بی طرفی در انتخابات در راستای ارتقای سلامت انتخابات واجب است و در صورت مشاهده تخلف هیچ‌مماشاتی صورت نمی گیرد.

فرماندار قرچک در ادامه بیان داشت: در انتخابات ریاست جمهوری چهار هزار عوامل اجرای انتخابات مشخص و در آمادگی لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات‌هستند.

وی در پایان افزود: مردم شهرستان قرچک در بصیرت و بینش و فهم سیاسی منحصر به فرد هستند و مطمعنا در انتخابات ریاست جمهوری شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای خواهیم بود.

گفتنی است آقایان محمد کاشکی، تاج محمد اسلام جو، حجت الاسلام امیر حسین عابدی، اسماعیل اسلامی، عباس برکان، محمدفیضی، روح الله فرهانی و خانم زینب نادی ،هشت عضو هییت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری شهرستان قرچک میباشند.چهار

 

کد مطلب: 15803
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری