به گزارش ندای وارنا، علی تاجیک با بیان اینکه اتحادیه صنف فروشندگان موبایل و لوازم خانگی از سال ۱۳۷۳ راه اندازی شده است افزود:تاکید ما در این صنف جلب رضایت اعضا و ارباب رجوع است و در این راه به تمامی الزامات قانونی،مالی و عملیاتی اعتقاد داریم.
وی افزود:توسعه مشارکت و تقویت حس مسئولیت پذیری در همه کارکنان صنف در مقابل مشتریان و همکاران داخلی و نیز آموزش مستمر مدیران و همکاران اتحادیه و ارتقاء سطح دانش و آگاهی های تکنیکی و کیفیتی مرتبط با فعالیت ها از اهداف مهم اتحادیه است.
نایب رییس اتحادیه موبایل و لوازم خانگی ورامین با اشاره به اهمیت اختصاص منابع لازم جهت بررسی،رفع و پاسخگویی شکایات در حداقل زمان ممکن گفت:زمانی که مردم ببینند برای شکایت های آن ها اهمیت قائل هستیم به ما اعتماد می کنند و اعتماد مردم بزرگترین سرمایه است.
مدیر دفتر بازرگانی تانیا ادامه داد:در این اتحادیه به شکایات مردمی بدون پیش داوری و به صورت منصفانه و منطقی و بدون دریافت هزینه و عدم افشای اطلاعات شاکیان رسیدگی می شود.
تاجیک به «مهر» اظهار داشت: از طرفی علل ریشه ای شکایات با هدف کاهش شکایات و اصلاح آن ها به صورت لحظه ای مورد رصد قرار می گیرد.
اعلام وصول پایگاه خبری