به همت مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی تهران؛
نشست بررسی نیازهای تحقیقاتی و هماهنگی فعالیتهای آموزشی و ترویجی
تاریخ انتشار : شهریور ۱۱, ۱۴۰۳ ۱:۴۴ ب.ظ
 
به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت دو اسوه علم و تقوا، شهید رجایی و شهید باهنر، به همراه جمعی از محققان مرکز تحقیقات کشاورزی استان تهران با حضور در مدیریت جهاد کشاورزی پاکدشت، به بررسی نیازهای آموزشی و پژوهشی بخش کشاورزی این شهرستان پرداختند.
 نشست بررسی نیازهای تحقیقاتی و هماهنگی فعالیتهای آموزشی و ترویجی

به گزارش ندای وارنا؛ در این بازدید و جلسه هماهنگی، فرقی مدیر جهادکشاورزی شهرستان پاکدشت قطب گل‌ و گیاه استان، از حضور تیم پژوهشی در شهرستان قدردانی کرد و توضیحاتی را در خصوص قابلیت‌های کشاورزی شهرستان ارائه کرد. همچنین بویربر، معاون ترویج استان، ضمن استقبال از حضور تیم تحقیقاتی مرکز در شهرستان‌ها، بر مسئله‌محور و اثربخش شدن فعالیت همکاران تأکید کرد. سپس کارشناسان، رؤسای ادارات و مراکز جهاد کشاورزی به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و اعضای هیئت‌علمی حاضر در جلسه پیشنهادهای پژوهشی و آموزشی خود را ارائه دادند.

در پایان؛ مسعود ترابی، رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران، در جمع‌بندی مباحث، خواهان تعیین اولویت‌های آموزشی و تحقیقاتی شهرستان به‌منظور پیگیری در فعالیت‌های آتی از جمله جهاد میدانی حضور محققان شد. همچنین اجرای پروژه‌های توسعه‌ای در زمینه تغذیه گندم، مدیریت باغات و پایش آفات و بیماری‌های گلخانه‌ها از موضوعات مورد تأکید ایشان بود.

199031_24photo13334384917.jpg

6f9131_24photo13365913805.jpg

کد مطلب: 16425
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری