رئیس اداره دامپزشکی شهرستان پیشوا:
هرگونه عرضه و کشتار غیرمجاز دام و طیور ممنوع است
تاریخ انتشار : شهریور ۱, ۱۴۰۳ ۲:۳۸ ب.ظ
 
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان پیشوا گفت: به منظور تامین امنیت و سلامت غذایی جامعه، کارشناسان دامپزشکی این اداره با همکاری مأموران نیروی انتظامی، اقدام به جمع‌آوری زنده‌فروشان دام و طیور غیرمجاز در سطح شهرستان کردند.
 هرگونه عرضه و کشتار غیرمجاز دام و طیور ممنوع است

به گزارش ندای وارنا؛ بوستانی رئیس اداره با بیان اینکه کشتار و زنده‌فروشی غیرمجاز دام و طیور در مناطق شهری به دلیل امکان شیوع بیماری‌های مشترک و ایجاد مشکلات زیست محیطی ممنوع است گفت: به منظور تامین امنیت و سلامت غذایی جامعه، کارشناسان دامپزشکی این اداره با همکاری مأموران نیروی انتظامی، اقدام به جمع‌آوری زنده‌فروشان دام و طیور غیرمجاز در سطح شهرستان کردند.

وی در ادامه توضیح داد: فروشندگان غیر مجاز دام و طیور، بدون توجه به شرایط فصلی و منطقه ای و بدون مجوزهای لازم بهداشتی اقدام به حمل و نقل دام و طیور به شهرها و روستاها می کنند که این موضوع می تواند علاوه بر تهدید بهداشت عمومی منجر به انتشار آلودگی از منطقه ای به منطقه دیگر شود و خسارات جبران ناپذیری را به سرمایه های دام و طیور کشور وارد کند.

این مسئول هم‌چنین از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه زنده فروشی و یا کشتار غیرمجاز، مراتب را به شماره تماس ۳۶۷۲۹۰۹۴ جهت رسیدگی اطلاع رسانی کنند.

 

کد مطلب: 16354
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری