فرماندار پیشوا:
پروژه‌های نیمه تمام دولت سیزدهم در حال اجرا است
تاریخ انتشار : مرداد ۲۹, ۱۴۰۳ ۱:۰۰ ب.ظ
 
فرماندار پیشوا از پروژه های نیمه تمام دولت سیزدهم بازدید کرد و گفت: بعضی از پروژه‌های نیمه تمام دولت سیزدهم به اتمام رسیده و یا در حال اجرا است.
 پروژه‌های نیمه تمام دولت سیزدهم در حال اجرا است

به گزارش ندای وارنا؛ ابراهیم تاجیک نوری فرماندار شهرستان پیشوا در بازدید از پروژه‌های نیمه تمام در دولت سیزدهم و پیگیری مصوبات سفر ریاست رئیس جمهور شهید بیان کرد: دو باب مدرسه ۱۵ کلاسه که ساخت آن پایان یافته و سفت کاری ساخت مسجد شهرک آژینه نیز به اتمام رسیده است.

وی افزود: واحدهای نیمه کاره شهرک آژینه که به بهزیستی واگذار شده است، پیگیری‌های آن انجام شده و با همکاری بنیاد مسکن و بهزیستی تا ده روز آینده مشکلات آن حل شده و به مدد جویان بهزیستی واگذار می‌شود.

تاجیک نوری با اشاره به بازدید از پروژه ۴۷ هکتاری قانون جوانی جمعیت گفت: در این طرح با تجهیز و به‌کارگیری امکانات برای این زمین جهت واگذاری به ۸۰۰ متقاضی طرح قانون خانواده و جوانی جمعیت اقدامات لازم انجام خواهد شد.

فرماندار پیشوا به دیگر اقدامات زیرساختی شهرستان پیشوا اشاره کرد و گفت: برای حل مشکلات آب شهرک صنعتی پیشوا و راه اندازی مخازن ذخیره آب اقدامات خوبی انجام شده است که در آن حفر چاه و انتقال خطوط آبی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: مخزن ۴۰۰۰ متر مکعبی ذخیره آب نیز در مدار قرار خواهد گرفت و تقویت برق شهرک صنعتی و ایمن سازی جاده دسترسی به شهرک با قرارداد ۱۸ میلیارد تومانی امضاء شده است.

تاجیک نوری تصریح کرد: اعتبار ۳ و نیم میلیاردی برای ایمن سازی راه های روستایی و شهری در نظر گرفته شده است که تا یکماه آینده به پایان خواهد رسید و جاده تیغ آب(کانال) نیز در مناقصه برای تعیین پیمانکار قرار دارد و تا چند روز آینده تعیین تکلیف خواهد شد.

وی به بیمارستان ۹۶ تخته اشاره کرد و گفت: نقشه برق و مکانیک این بیمارستان ابلاغ شده است و پیمانکاران با تجهیز این کارگاه‌ها شروع به کار کرده‌اند و با این پیشروی فاز دوم و بخش دیالیز آن به اتمام خواهد رسید.

تاجیک نوری بازدید اعضای ستاد تسهیل و توسعه کارگروه فرمانداری پیشوا و احصا مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را پایان بخش بازدید های امروز عنوان کرد و قول حل مشکلات را در جلسه ستاد تسهیل فرمانداری داد.

کد مطلب: 16313
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری