چهارمین جشنواره ایران آینده با شعار همه با هم برای ایران آینده در فرهنگسرای خاوران میزبان شهروندان تهرانی است
تاریخ انتشار : خرداد ۳۰, ۱۴۰۳ ۷:۱۷ ب.ظ
 
چهارمین دوره‌ جشنواره بزرگ «ایران آینده» با شعار «همه باهم برای ایران آینده»، همزمان با ایام دهه ولایت و با محوریت نوجوانان، در دو بخش ایستگاهی و صحنه‌ای، از ۳۰ خرداد تا ۴ تیر ماه از ساعت 17تا22 با بخش‌های متنوع و جذاب در فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود.
 چهارمین جشنواره ایران آینده با شعار همه با هم برای ایران آینده در فرهنگسرای خاوران میزبان شهروندان تهرانی است

به گزارش ندای وارنا؛ سید سجاد موسوی رئیس فرهنگسرای خاوران و مدیر فرهنگی هنری منطقه پانزده سازمان فرهنگی هنری بیان کرد:
چهارمین دورۀ “جشنواره ایران آینده” با شعار “همه باهم برای ایران آینده” باتمرکز بر مسائل دورۀ نوجوانی اعم از مسائل فکری، مهارتی، فرهنگی و هنری برنامه‌ریزی‌شده است.
موسوی ادامه داد: از آنجا که هویت در دوره نوجوانی به مسئله‌ای بحرانی رسیده است، هویت‌یابی و هویت‌سازی در نوجوانی یکی از مهم‌ترین مسائل مورد توجه فرهنگسرای خاوران در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی است و ما به سیاه‌چاله یا ابربحرانی به نام هویت نوجوانی می‌پردازیم.
رئیس فرهنگسرای خاوران افزود: در فرهنگسرای خاوران به دنبال این هدف هستیم که نوجوان امروزی در فرایند هویت‌یابی و جامعه‌پذیری باهویت ملی و دینی خود نسبت پیدا کند.
موسوی بیان کرد: در راستای مسائل و اهدافی که گفته شد، جشنواره ایران آینده از تاریخ ۳۰خردادماه تا ۴تیرماه از ساعت ۱۷تا۲۲ در دو بخش ایستگاهی و صحنه‌ای تدارک شده است. در بخش ایستگاهی با مسابقات ورزشی، هنری و فرهنگی و اجرای برنامه‌های شاد در خدمت شهروندان تهرانی بالاخص نوجوانان خواهیم بود.
مدیر فرهنگی هنری منطقه پانزده سازمان فرهنگی هنری ادامه داد: باتوجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، در راستای «جشن تکلیف سیاسی نوجوانان» بخش‌های ویژه‌ای را در نسبت با انتخابات پیش‌بینی کرده‌ایم. نوجوانان در بخش «هم‌عهدی با شهدای خدمت» مطالبات خود را از رئیس جمهور آینده بیان می‌کنند. این مطالبات در پایان با دسته‌بندی و تبویب به‌صورت یک کتاب تقدیم رئیس‌جمهور آینده خواهد شد.

موسوی افزود: در قسمت دیگری غرفه‌ای به نام «اصلاً خودم رییس جمهورم» شبیه به اتاق کار رئیس جمهور بازطراحی شده است. در این بخش نوجوانان با نشستن در جایگاه رئیس جمهور برای چالش‌های فرضی کشور در حوزه نوجوانی تصمیم‌گیری می‌کند.
برنامۀ ایران آینده در بخش اجرای صحنه‌ای که از ساعت ۲۰ در سالن دوهزار نفره و روباز فرهنگسرا اجرا می‌شود، با بخش‌هایی شامل سرود، مولودی، استندآپ‌کمدی، معرفی چهره‌های فرهنگی، اجرای نمایش و در آخر پخش فیلم سینمایی در خدمت شهروندان محترم خواهد بود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره به فرهنگسرای خاوران به نشانی خیابان خاوران، سه‌راه هاشم‌آباد مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به شبکه‌های اجتماعی فرهنگسرا به نشانی @farhangsarakhavaran مراجعه کنند.

کد مطلب: 15940
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری