کارگاه خیاطی غیرمجاز در پیشوا پلمب شد
تاریخ انتشار : مهر ۵, ۱۴۰۳ ۱:۴۰ ب.ظ
 
فرماندهی انتظامی شهرستان پیشوا از پلمب کارگاه خیاطی غیرمجاز که توسط اتباع بیگانه در این شهرستان دایر شده بود خبر داد.
 کارگاه خیاطی غیرمجاز در پیشوا پلمب شد

به گزارش ندای وارنا؛ سرهنگ کارآگاه سید اکبر عربی عصر چهارشنبه در تشریح جزئیات خبر اظهار کرد: این اتباع به صورت غیر مجاز در شهرستان پیشوا اقدام به کسب و کار نموده و کارگاه خیاطی داشتند.

کارگاه خیاطی غیرمجاز در پیشوا پلمب شد

وی افزود: موضوع در دستور کار پرسنل پلیس امنیت شهرستان پیشوا قرار گرفت و با کار پلیسی و اطلاعاتی موفق به شناسایی محل کارگاه خیاطی شده و در عملیاتی غافلگیرانه ۱۲ نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز را دستگیر کردند و کارگاه خیاطی پلمب شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان پیشوا در پایان افزود: طرح دستگیری اتباع غیرمجاز به صورت شبانه روزی در دستور کار این فرماندهی بوده و با تمامی اتباع خارجی غیرمجاز برخورد می گردد.

۳۵ هکتار از اراضی کشاورزی پیشوا رفع تصرف شد

کارگاه خیاطی غیرمجاز در پیشوا پلمب شد

فرماندهی انتظامی شهرستان پیشوا از رفع تصرف و بازپس‌گیری بیش از ۳۵ هزار متر از اراضی جهاد کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کارآگاه عربی اظهار کرد: ۵۵ قطعه باغ به متراژ ۳۵ هزار متر از اراضی کشاورزی در حوزه پاسگاه یوسف رضا شهرستان پیشوا به ارزش تقریبی هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال آزاد شد.

شهرستان پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت متشکل از بخش‌های مرکزی شامل دهستان‌های عسگریه و پیشوا و بخش جلیل‌آباد شامل دهستان‌های جلیل‌آباد و طارند در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق استان تهران واقع شده است.

کد مطلب: 16546
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری