کارگران شهرک صنعتی پاکدشت تلاش ها و خدمات شهید رئیسی را فراموش نمی کنند
تاریخ انتشار : خرداد ۱۲, ۱۴۰۳ ۱:۱۷ ب.ظ
 
کارگران شهرک صنعتی عباس آباد پاکدشت، حضور شهید آیت الله رئیسی در این شهرک و خدمات ارزنده رئیس جمهور فقید در راه اندازی مجدد چرخه تولید و گفت وگوی رو در رو و شنیدن مسائل آنان را از یاد نمی برند و بر ادامه راه رئیس جمهور شهید و حضور پرشور در انتخابات تاکید دارند.
 کارگران شهرک صنعتی پاکدشت تلاش ها و خدمات شهید رئیسی را فراموش نمی کنند

به گزارش ندای وارنا؛ مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت؛ شهیدان آیت الله رئیسی، امیر عبداللهیان، سید مهدی موسوی، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم و مالک رحمتی و تیم‌پروازی شان در مسجد صاحب الزمان(عج) شهرک صنعتی عباس آباد با حضور صنعتگران و کارگران برگزار شد.

کارگران خدمات و تلاش شهید رئیسی در راه اندازی چرخ تولید را فراموش نمی کنند

احمد رضا محبی یکی از کارگران کارگاه ریخته گری در شهرک صنعتی عباس آباد با نگاهی بغض آلود در ویژه مراسم شهید جمهور آیت الله رئیسی گفت: دیدن یک مسئول با لباس خاکی و پای گِلی من را به یاد روزهای ریاست جمهوری رهبر معظم انقلاب در میان رزمندگان اسلام انداخت.

وی افزود : شهید رئیسی از جنس مردم سختی کشیده بود. امیدوارم یکی از جنس او در این انتخابات کاندیدا شود. ایران اسلامی حقش سربلندی است. کارگران شهرک صنعتی عباس آباد با امید به آینده کشور حتما در انتخابات پیش رو حضور پرشور خواهند داشت.

کارگران خدمات و تلاش شهید رئیسی در راه اندازی چرخ تولید را فراموش نمی کنند

ابوالفضل نصیری کارگر دیگری از کارخانه تولیدی پروفیل از اشک های خودش و خانواده اش در زمان اعلام شهادت آیت الله رییسی می گفت، که سخترین لحظه زندگیش را تجربه کرد،

وی افزود: راستش ارادت خاصی به روحانیت دارم و با توجه به خادم امام رضا(ع) بودن ایشان به وی رای داده بودم و چون خانواده ام را مجاب به رای دادنش کرده بودم دعا می کردم مسئول خوبی باشد و بتواند برای کشورش کاری بکند، وقتی پیگیری هایش را در تلویزیون می دیدم به خانواده ام می گفتم دیدی درست راهنمایی تان کردم. ولی هیچ وقت فکر نمی کردم زود از پیش ما برود.

کارگران خدمات و تلاش شهید رئیسی در راه اندازی چرخ تولید را فراموش نمی کنند

این کارگر در شهرک صنعتی عباس اباد تصریح کرد: ناراحت از نداشتن این مسئول هسنیم و خوشحالم که اجر پاداشش را با شهادت گرفت، امیدوارم رئیس جمهور بعدی واقعا ولایتمدار و مردم دوست چون خادم الرضا(ع) شهید جمهور آیت الله رئیسی باشد.

در این مراسم‌حجت الاسلام و المسلمین قاسم‌خداپرست با اشاره به حادثه غم‌بار شهادت آیت الله رییسی و سربازان صدیق جمهوری اسلامی ایران اظهارداشت: آیت الله رییسی با تلاش و خدمت به مردم جریانی از ارادت و خدمت و ولایتمداری را در جامعه تزریق و تبیین کرد. ایشان معنای سیاست را عوض کرد. با خدمت و تلاش جهادی، فرهنگ و واژه سیاست را عوض کرد. امور مردم را تدبیر کرد به فکر صلاح و رضایت مردم بود. سیاست را از معنای آلوده منزه کرد.

کارگران خدمات و تلاش شهید رئیسی در راه اندازی چرخ تولید را فراموش نمی کنند

وی گفت: هیچگاه در پناه قدرت مغرور نشد. جریان سازی خدمت به گونه ای شکل گرفت که بخشی از آن در مراسم تشییع تبلور یافت. شان قوه مجریه خدمت و پیگیر مشکلات مردم بود ایشان این شان را برگرداند. کار امروز را به فرداهای دیگر انتقال نداد .

خداپرست در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و برگزاری در ۸ تیرماه بیان داشت: برای کاندیداها کار بسیار دشوار است. اولین شرطش اگر کسی می خواهد
در این دولت مسئول باشد، باید از استراحت خود بگذرد برای رفاه مردم تلاش کند.

سخنران مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در شهرک صنعتی عباس آباد با اشاره به شرایط کرونایی و تعطیلی کارخانجات کشور، عنوان کرد: در دوران کرونا چه کسی این بلا را از سر کشور دورکرد؟ چقدر شرکتها و کارخانجات‌تعطیل بودند. با همت جهادی بعد از ریشه کنی کرونا، چقدر کارخانجات تعطیل به میدان تولید با رفع موانع به مسیر تولید بازگرداند.

کارگران خدمات و تلاش شهید رئیسی در راه اندازی چرخ تولید را فراموش نمی کنند

وی در ادامه تصریح کرد: سفرهای رئیس جمهور و دولت سیزدهم را مقایسه کنید. آیت الله رییسی اجازه نداد کشور به دست سلیقه گری و سلیقه بازی سیاسی بیفتد و هرکس به دنبال منافع خود باشد. ایشان فقط به کار و خدمت فکر کرد و در این مسیر از استراحت خود گذشت.

امام جمعه شریف آباد در پایان با تقدیر از زحمات تولید کنندگان و صنعتگران و کارگران پرتلاش شهرک صنعتی عباس اباد خاطرنشان کرد: شما با تلاش و تولیدتان کشور را از شرایط سخت اقتصادی نجات دادید و به فرماندهی آیت الله سیدابراهیم رئیسی شرایط مهمی از اقتصاد را با توجه به تحریم های ظالمانه دشمن شکل دادید، دستمریزاد از شما، فکر و همت و جهاد و غیرت ایرانی تان که در هر شرایطی قلب تان برای ایران می تپد.

شهرستان پاکدشت پایتخت گل و گیاه کشور با بیش از ۴۵۰ هزار نفر جمعیت در محور ترانزیتی بزرگراه امام رضا (ع) در جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا

کد مطلب: 15771
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری