۲۷ دوربین در ۱۶ نقطه شهری قرچک، جهت ثبت تخلفات رانندگی نصب شده است
تاریخ انتشار : مرداد ۱۵, ۱۴۰۳ ۱:۴۴ ب.ظ
 
محسن خرمی شریف شهردار قرچک در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ۲۷ دوربین ثبت تخلفات رانندگی در ۱۶ نقطه شهری نصب شده است که می توان گفت قرچک شهر پویا در امر ترافیک دیجیتالی است.
 ۲۷ دوربین در ۱۶ نقطه شهری قرچک، جهت ثبت تخلفات رانندگی نصب شده است

به گزارش ندای وارنا؛ شهردار قرچک گفت: هم‌زمان با هفته دولت، این زمین چمن مصنوعی به مساحت ۱۱۲۵ مترمربع بااعتبار ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهرک باغشهر و گلهشر به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی افزود: این اقدام در راستای توسعه سرانه فضاهای ورزشی و ارائه خدمات بهتر به شهروندان صورت پذیرفت و امروز به برکت نظام مقدس اسلامی شاهد خدمات قابل‌توجهی در حوزه‌های مختلف عمرانی، رفاهی، فرهنگی و ورزشی در سطح استان و به‌تبع آن شهرستان قرچک هستیم و این اقدامات موجب افزایش اعتماد و امیدآفرینی در جامعه می‌شود.
شهردار قرچک در ادامه این نشست خبری از تجهیز و نصب امکانات رفاهی در بوستان‌ها خبر داد و بیان کرد: در راستای رفاه حال شهروندان و با توجه به فرارسیدن فصل تابستان، پارک‌ها و بوستان‌ها به امکانات رفاهی مجهز شد.
شریف ادامه داد: نصب مبلمان شهری مطابق با معیارها و طراحی نوین در راستای زیباسازی محیط شهری و مرتفع ساختن نیازهای تفریحی شهروندان و دسترسی آن‌ها به مکان‌های عمومی در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.
وی با تأکید بر ضرورت تجهیز بوستان‌ها و فضاهای عمومی شهر به امکانات رفاهی گفت: تاکنون در سطح بوستان‌های شهر ۱۵۰ عدد نیمکت، ۷۰ عدد آبخوری،۱۷ عدد آلاچیق به سبک معماری ایرانی اسلامی در ‌پارک ولیعصر (عج) نصب‌شده است.
شهردار قرچک گفت: به‌زودی عملیات احداث کارخانه آسفالت شهرداری بااعتبار ۵۰ میلیارد تومان آغاز خواهد شد این مهم در راستای نهضت کار و تلاش، با احداث این کارخانه گامی مؤثر در راستای خدمات‌رسانی به شهروندان در حوزه زیرساخت‌های شهری و نهضت آسفالت معابر ارائه خواهد شد.
وی افزود: ۲۲ هکتار زمین برای احداث این کارخانه آماده‌سازی شده که شامل سه فاز بنا، سنگ‌شکن و کارخانه آسفالت است که انشا الله به‌زودی شاهد راه‌اندازی و تولید آسفالت از این مجموعه باشیم.
وی در ادامه افزود: در خصوص زیرگذرها شهرستان شهرداری هیچ نقشی ندارد، مسئول اجرای پروژه راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران است و شهرداری به‌عنوان تسهیل‌کننده این پروژه است.
وی به بحث ساخت‌وساز در پارک جنگلی اشاره کرد و گفت: در سال‌های قبل پارک جنگلی ازدست‌رفته بود وعده‌ای جنگل خوار اقدام به دریافت سند نموده بودند، با پیگیری‌ها و اقداماتی که از سمت شهرداری انجام شد، سندهای موجود باطل شد، و منابع طبیعی وارد عرصه شد و این پارک جنگلی از دست جنگل خوار خارج و در اختیار شهرداری قرار گرفت، ساخت‌وسازهای که در پارک جنگلی انجام‌شده در حدود شهرک نگین انجام‌شده و به پارک جنگلی تعارض نشده است.
شهردار قرچک در خصوص مجموعه ورزشی ولیعصر(عج) که حدود ۱۸ سال پیش به اداره تربیت‌بدنی واگذارشده گفت: این مجموعه دریکی از مناطق بسیار خوب قرار دارد، که برای ساخت و استفاده جوانان این شهرستان در اختیار تربیت‌بدنی آن زمان قرار گرفت، متأسفانه اقدامات شایسته‌ای در این مجموعه ورزشی صورت نگرفته و این مجموعه به خال خود رهاشده و شهرداری قرچک حدود سه سال است که به دنبال بازپس‌گیری این مجموعه ورزشی است تا این مجموعه را تکمیل و در اختیار شهروندان قرار دهد و برای بازپس‌گیری مسئولان استانی باید با شهرداری قرچک همکاری لازم را داشته باشند.

کد مطلب: 16212
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری