۹۳۵ فروشگاه در طرح کالابرگ پاکدشت همکاری می کنند
تاریخ انتشار : خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۲:۳۰ ب.ظ
 
سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی پاکدشت با اشاره به تداوم خدمات دهی به مردم در طرح کالابرگ گفت: ۹۳۵ فروشگاه زنجیره و خرد در اجرای طرح کالابرگ به مردم پاکدشت مشارکت دارند.
 ۹۳۵ فروشگاه در طرح کالابرگ پاکدشت همکاری می کنند

به گزارش ندای وارنا؛ مهدی مرادی وجدانی روز یکشنبه با اشاره به تداوم اجرای طرح کالابرگ در راستای حمایت دولت از دهک های نخست جامعه اظهارداشت: در راستای اجرای طرح کالابرگ ۹۳۵ فروشگاه زنجیره و خرد در این طرح همکاری لازم را انجام دادند.

وی افزود: از ۹۳۵ فروشگاه زنجیره در شهرستان پاکدشت ۹۸ فروشگاه خرد بودند که ضمن حمایت از اجرای طرح کالابرگ، امور مردم را در اسرع وقت انجام دادند.

۹۳۵ فروشگاه در طرح کالابرگ پاکدشت همکاری می کنند

سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر تداوم آن در دولت سیزدهم افزود: اطلاع رسانی به مردم از طرق فضای مجازی، نصب پوستر در فروشگاه ها و اماکن پرتردد، نصب بنرها در سطح شهرستان و میادین اصلی، راستی آزمایی اتصال به طرح فروشگاه ها و خرید از فروشگاه های متصل انجام شد.

مرادی در پایان با اشاره به اهمیت بازرسی های ادامه دار از فروشگاه های زنجیره و خرد در پاکدشت خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۶۰ بازرسی مشترک با اصناف، بسیج، شبکه بهداشت و درمان و تعزیرات انجام شده و در همین راستا بیش از ۱۳۰ بازرسی نیز بصورت مجزا از طریق اداره تعاون کاز و رفاه اجتماعی شهرستان در راستای خدمات دهی هرچه مطلوب تر به مردم صورت پذیرفته و این بازرسی ها تداوم خواهد یافت.

۹۳۵ فروشگاه در طرح کالابرگ پاکدشت همکاری می کنند

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمیدرضا قشقایی رئیس اسبق آن اداره بازنشسته شد و اکنون مهدی مرادی وجدانی با ۱۵سال سابقه کار در مرکز فنی و حرفه ای شهدای پاکدشت سکاندار اداره کار و رفاه اجتماعی شهرستان شد.

مهدی مرادی وجدانی از سال ۱۳۸۶ طی ۲سال به عنوان معاون اداره فنی و حرفه ای مشغول خدمت شد و در ادامه ۱۳سال رئیس همان اداره به نردم ارائه خدمت کرد و اکنون پس از ۱۵سال کار در اداره فنی و حرفه ای پاکدشت به عنوان رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان پاکدشت معارفه شد.

شهرستان پاکدشت پایتخت گل و گیاه کشور با بیش از ۴۵۰ هزار نفر جمعیت در محور ترانزیتی بزرگراه امام رضا (ع) در جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا

کد مطلب: 15786
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری