رئیس ثبت احوال ورامین:
چابک‌سازی فرآیند خدمت‌رسانی رسالت ثبت احوال است
تاریخ انتشار : دی ۷, ۱۴۰۱ ۵:۵۱ ب.ظ
 
رئیس ثبت احوال ورامین کوچک‌سازی و چابک‌سازی فرآیند خدمت‌رسانی را وظیفه ثبت احوال دانست و گفت: وظیفه ما خدمت‌رسانی به آحاد مردم است.
 چابک‌سازی فرآیند خدمت‌رسانی رسالت ثبت احوال است

به گزارش ندای وارنا؛ صفاری رئیس ثبت احوال ورامین به مناسبت هفته ثبت احوال گفت: وظیفه ثبت احوال خدمت رسانی به آحاد مردم است و این سازمان بیش از یکصد خدمت به مردم ارائه می‌نماید و تحولات این اداره در سطح کلان مطرح و اجرایی خواهد شد.

وی افزود: کوچک‌سازی و چابک‌سازی فرآیند خدمت‌رسانی از اهداف عالیه ما بوده و در این خصوص صدور کارت ملی هوشمند تسریع شده است.

رئیس اداره ثبت احوال ورامین سامانه‌های فعال این سازمان جهت هماهنگی بین ادارات را گسترده دانست و اظهار داشت: سامانه ای برای انتخاب نام و تغییر اسامی بصورت غیر حضوری راه اندازی شده است و سامانه خانوار برای اتصال و بهره برداری کلیه دستگاه ها از اطلاعات افراد برای این مهم راه اندازی شده است

صفاری ادامه داد: تولید و انتشار آمار انسانی با توجه به حجم بالای کار آن مغفول مانده است و مقرر گردیده سامانه سببی و نسبی آمار را سالیانه توسط ثبت احوال ارائه گردد و افراد کلیه گذشتگان و زیر مجموعه‌های خود را بصورت درخت‌واره در این سامانه مشاهده نمایند

کد مطلب: 11453
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری