اجرای دو نمایش در ششمین روز برنامه های هنری اجلاسیه شهدای شهرستان قرچک
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۲۵, ۱۴۰۳ ۷:۵۴ ب.ظ
 
در ششمین روز از رویدادهای فرهنگی هنری کنگره ملی شهدای استان تهران، نمایش های خیابانی فرکانس به کارگردانی مهدی رمضانی و هاجر آشپز به کارگردانی طیبه عقیقی احسن در پارک ولایت شهرستان قرچک اجرا شد.
 اجرای دو نمایش در ششمین روز برنامه های هنری اجلاسیه شهدای شهرستان قرچک

به گزارش ندای وارنا؛ در ادامه اجرای رویدادهای فرهنگی هنری کنگره ملی ۱۲ هزار شهید استان تهران ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ نمایش های خیابانی فرکانس به کارگردانی مهدی رمضانی و هاجر آشپز به کارگردانی طیبه عقیقی احسن در پارک ولایت شهرستان قرچک با حضور شهروندان و علاقه مندان هنر نمایشی اجرا شد.

گفتنی است نمایش های خیابانی “فرکانس” کاری از گروه هنری آوین به کارگردانی مهدی رمضانی و بازیگری مهدی رمضانی و میثم رمضانی و “هاجر آشپز” کاری از گروه روناک به نویسندگی فرزانه دلیر و کارگردانی طیبه عقیقی احسن و بازیگری طیبه عقیقی احسن، عسل طاهر بلبلی و مهدیه یاری از مجموعه هنرهای نمایشی شهرستان قرچک در این رویداد فرهنگی هنری به اجرای نمایش پرداختند.

کمیته فرهنگی و هنری ستاد کنگره بزرگداشت ۱۲ هزار شهید استان تهران در شهرستان قرچک از ۱۶ الی ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ هر روز با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در سطح شهرستان قرچک میزبان علاقه مندان به این رویداد ملی و فرهنگی هنری است.

کد مطلب: 15573
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری