مردم ورامین آماده حرکت برای شرکت در مراسم تشییع پیکر آیت الله رئیسی می‌ باشند
تاریخ انتشار : خرداد ۱, ۱۴۰۳ ۸:۵۲ ب.ظ
 
شهردار ورامین گفت: به منظور فراهم کردن شرایط حضور مردم قدرشناس ورامین در مراسم تشییع پیکر شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان ایشان، ۳۰ دستگاه اتوبوس از سوی شهرداری ورامین به این منظور اختصاص یافته است.
 مردم ورامین آماده حرکت برای شرکت در مراسم تشییع پیکر آیت الله رئیسی می‌ باشند

به گزارش ندای وارنا؛ علیرضا مؤمنی روز سه‌شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور شرکت مردم قدرشناس شهرستان ورامین در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید آیت الله رئیسی و همراهان شهید ایشان، ۳۰ دستگاه اتوبوس از سوی شهرداری ورامین اختصاص یافته که این خودروها از ساعت ۵ تا ۶ و ۳۰ دقیقه صبح روز چهارشنبه آماده خدمت رسانی رایگان با عزاداران است.

مردم ورامین آماده حرکت برای شرکت در مراسم تشییع پیکر آیت الله رئیسی می‌ باشند

وی گفت: اتوبوس‌های در نظر گرفته شده از صبح روز چهارشنبه در مقابل مسجد جامع ورامین ، مسجد جامع خیرآباد و مسجد جامع صاحب الزمان (عج) شهرک مدرس مستقر است و عزاداران را تا ایستگاه متروی جوانمرد قصاب شهرستان ری می‌رسانند.
مؤمنی تصریح کرد: این خودروها در پارکینگ ایستگاه متروی جوانمرد مستقر بوده و از ساعت ۱۱ تا ۱۳ پس از پایان مراسم مردم را به ورامین باز می‌گردانند.
روابط عمومی شهرداری پیشوا نیز با صدور اطلاعیه‌ای از اختصاص ۵ دستگاه اتوبوس برای اعزام مردم عزادار شهرستان پیشوا برای شرکت در مراسم تشییع پیکر آیت الله سیدابراهیم رئیسی خبر داد.
در این اطلاعیه آمده است که به منظور سهولت شرکت مردم در مراسم تشییع آیت الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان شهید ایشان، ۵ دستگاه اتوبوس از ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه صبح روز چهارشنبه دوم خرداد درمیدان امام خمینی، میدان ۹ دی و مقابل مسجد امام خمینی(ره) مستقر شده و عزاداران را به تهران اعزام می‌کند.

مردم ورامین آماده حرکت برای شرکت در مراسم تشییع پیکر آیت الله رئیسی می‌ باشند

به گزارش ایرنا، بعدازظهر روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه) بالگرد حامل رئیس‌جمهور که برای افتتاح سد مرزی «قیز قلعه‌سی» به آذربایجان شرقی سفر کرده بود، در مسیر بازگشت در «جنگل دیزمار» در محدوده بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد.
از جمله سرنشینان این بالگرد، آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور، آیت‌الله «آل هاشم» امام جمعه تبریز، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه و «مالک رحمتی» استاندار آذربایجان شرقی بودند.
در جریان این حادثه همه سرنشینان بالگرد به شهادت رسیدند.

منبع: روابط عمومی شهرداری ورامین

کد مطلب: 15622
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری