باز شدن قفل قدیمی ترافیک شهری توسط شهردار ورامین کلید خورده است
تاریخ انتشار : خرداد ۵, ۱۴۰۳ ۸:۳۲ ب.ظ
 
علیرضا مومنی شهردار ورامین از پروژه در حال احداث کمربندی جنوبی بازدید به عمل آوردو دستورات لازم را ابلاغ نمود. در این بازدید شهردار ورامین ضمن تشریح وضعیت این پروژه بیان داشت: این پروژه با اعتبار جمع قرارداد سه پیمانکار عمرانی در حدود ۵۵ میلیارد تومان از حد فاصل زیر گذر شهید باهنر شهرک مدرس تا کارخانه شیر وارنا در حال احداث و کار هستند.
 باز شدن قفل قدیمی ترافیک شهری توسط شهردار ورامین کلید خورده است

به گزارش ندای وارنا؛ علیرضا مومنی شهردار ورامین از پروژه در حال احداث کمربندی جنوبی بازدید به عمل آوردو دستورات لازم را ابلاغ نمود. در این بازدید شهردار ورامین ضمن تشریح وضعیت این پروژه بیان داشت: این پروژه با اعتبار جمع قرارداد سه پیمانکار عمرانی در حدود ۵۵ میلیارد تومان از حد فاصل زیر گذر شهید باهنر شهرک مدرس تا کارخانه شیر وارنا در حال احداث و کار هستند.

در ادامه شهردار ورامین تصریح کرد: هم اکنون در مسیر احداث کمربندی جنوبی از مسیر موسی آباد تا شهرک مدرس ، شرکت راه آهن با همکاری شهرداری ورامین در حال اجرای موضوعات محول شده است تا بتوانیم پروژه کمربندی جنوبی را جهت تسهیل سازی ترافیک شهری و رفاه حال شهروندان به مرحله بهره‌برداری برسانیم و رفع معارضین موجود در مسیر کمربندی نیز در دستور توافق و اجرا قرار دارد تا رفع و آزادسازی مسیر به نحو مطلوب انجام شود.

کد مطلب: 15663
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری