بخش مرکزی ورامین در اندیشه برگزاری انتخابات باشکوه
تاریخ انتشار : خرداد ۸, ۱۴۰۳ ۱:۴۰ ب.ظ
 
با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه ورامین جلسه ای باشرکت بخشدار ،دهیاران و روسای شوراهای اسلامی روستاهای تابعه بخش مرکزی تشکیل گردید.
 بخش مرکزی ورامین در اندیشه برگزاری انتخابات باشکوه

به گزارش ندای وارنا؛ اولین جلسه هماهنگی دهیاران و روسای شوراهای بخش مرکزی با حضور سیدمحمد زاهدی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ورامین برگزار شد.
در ابتدای این نشست حامد معاف بخشدار مرکزی ورامین،ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور محبوب و مردمی و همینطور همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد گفت:مسئولین در هر قسمتی که خدمت می‌کنند باید دنباله رو مکتب شهید رئیسی باشند.
معاف در ادامه ضمن تشکر از دهیاران و اعضای شوراهای بخش مرکزی در خصوص برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی که کاملا سلامت برگزار شد اشاره داشت: در انتخابات ریاست جمهوری که هشتم تیر ماه برگزار میشود تمام توان خود را در جهت برگزاری هرچه سالم تر و باشکوه تر این آزمون داشته باشند.
در ادامه این جلسه سیدمحمد زاهدی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ورامین:اظهار داشت: به لطف خدا همه دهیاران ضمن همکاری بادیگر دستگاهها باید از فضای رسانه ای موجود در روستاها و شهرستان برای تشویق و ترغیب مردم برای شرکت در انتخابات استفاده کنند و برای آنها تبیین شود که وجود فردی با خصوصیاتِ شهید جمهور رئیسی می‌تواندکشورمان را به آبادانی بیشتر و سربلندی برساند و امیدواریم با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای دوباره شاهد سرافکندگی دشمنانِ ایران اسلامی باشیم.

منبع: برنا

کد مطلب: 15717
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری