۸ تیر ماه با انتخاباتی پر شور مسیر شهید خدمت آیت الله رئیسی ادامه پیدا می‌کند
تاریخ انتشار : خرداد ۸, ۱۴۰۳ ۱:۵۰ ب.ظ
 
معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ورامین گفت: ملت غیور ایران با حضور پر شور در انتخابات ۸تیرماه با انتخاب درست مسیر خدمتی که شهید آیت الله رئیسی شروع کرده بود را ادامه می دهند.
 ۸ تیر ماه با انتخاباتی پر شور مسیر شهید خدمت آیت الله رئیسی ادامه پیدا می‌کند

به گزارش ندای وارنا؛ شامگاه روز دوشنبه سید محمد زاهدی معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ورامین در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در مسجد روستای علی آباد قشقایی بخش مرکزی شهرستان ورامین گفت:مقام معظم رهبری در تعابیری منحصر به فرد چه در زمان حیات و چه بعد از شهادت آیت الله رئیسی در مورد منش و رفتار و عملکرد ایشان یاد کرده اند که باید مورد توجه همه مردم ایران قرار بگیرد.
وی افزود:خستگی ناپذیری،تعداد سفرهای زیاد استانی، مردمی بودن،اولویت دار بودن مشکل مردم، فداکاری،اخلاص،مظلومیت و… از مهمترین ویژگی های شهید رئیسی است.
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ورامین با اشاره به برخی از مهمترین اقدامات مجموعه دولت سیزدهم گفت:مشکلات زیادی در شروع کار این دولت وجو‌د داشت اما اقدامات شایانی از قبیل گره نزدن معشیت مردم و اقتصاد کشور به برجام،چاپ نکردن پول بدون پشتوانه،۹برابر کردن یارانه پرداختی، پرداخت یارانه معیشتی ،احیای بیش از ۱۰۰۰۰ کارخانه،مدیریت و هدفمندی یارانه نان و جلوگیری از قاچاق آرد و …. تنها بخشی از مجموعه اقدامات شهید خدمت آیت الله رئیسی در حوزه اقتصادی در زمان مسئولیت خود به عنوان ریاست جمهوری اسلامی ایران است که همه مردم از آن به نیکی یاد میکنند‌.
معاون فرمانداری ویژه شهرستان ورامین با اشاره به تخریب های صورت پذیرفته مجموعه دولت گفت:شخص شهید رئیسی را با همه توان همانند شهید مظلوم بهشتی تخریب کردند و متاسفانه این رویه غلط در مورد بقیه خدمتگزارن این عرصه به ویژه در منطقه ما درباره آقای منصوری اتفاق افتاد.
وی افزود: در این سالها و در سطوح مختلف مدیریتی نظیر حضور مسؤولی ورامینی به عنوان معاون رئیس جمهور تا کنون مسبوق به سابقه نبوده و این یک فرصت بی نظیر و مغتنم است اما برخی هنوز هم در حال تخریب ایشان هستند و من با اطلاع کامل این نکته را می گویم که پروژه های اساسی شهرستان نظیر ساخت بیمارستان شهید مفتح و بسیاری از پروژه های مهم با حمایت های ایشان در حال اجراست.
زاهدی در پایان گفت: مردم همه اشخاصی را که برای آنها خدمت کردند را دوست دارند و در ۸تیرماه با حضور پر شور و مشارکت بالای خود مسیر خدمت شهید رئیسی را ادامه می دهند.

کد مطلب: 15721
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری