نشست تخصصی ساماندهی تبلیغات محیطی در شهرستان پیشوا
تاریخ انتشار : خرداد ۸, ۱۴۰۳ ۶:۵۰ ب.ظ
 
با دعوت حسین قربانی مسؤول فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا از نمایندگان برخی ادارات و نهادهای مرتبط با تبلیغات شهری، جلسه تخصصی ساماندهی تبلیغات شهری با موضوع سردرب اصناف در اتاق جلسات این اداره برگزار شد.
 نشست تخصصی ساماندهی تبلیغات محیطی در شهرستان پیشوا

به گزارش ندای وارنا؛ این جلسه با هدف ساماندهی تبلیغات محیطی و برخورد با متخلفین و تسهیل در مسیر صدور مجوزها از طریق تبیین موارد مربوط به تبلیغات شهری در حوزه سردرب اصناف برگزار شد.

گفتنی است در این نشست حسین قربانی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا ضمن تسلیت به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان، به تبیین موارد مربوط به تبلیغات شهری در حوزه زیباسازی، اطلاع رسانی و نحوه دریافت مجوزها و برخورد با تخلفات سخن گفت و تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع اقدامات ویژه و مستمر در حوزه برخورد با ایجادکنندگان آلاینده های بصری، روش های هنرمندانه در زیباسازی بصری و مبلمان شهری و مواردی از این دست باید به صورت هماهنگ و کمیته ای برگزار شود و از مدعوین در جلسه درخواست کرد که به صورت منظم با ارائه طرح در این جلسات حضور مؤثر داشته باشند.

وی با اشاره به بازرسی های انجام شده توسط کارشناسان اداره متبوعش تاکید کرد: با تدوین و توزیع بروشور و پوسترهای آگاهی بخشی، نسبت به افزایش آگاهی عمومی به ویژه اصناف محترم اقدام خواهد شد و کانون های تبلیغاتی نیز در این راستا نقش مهمی در تسهیل این امر خواهند داشت.

گفتنی است در این نشست که متشکل از رؤسا یا نمایندگان ادارات صمت، نیروی انتظامی و اماکن، اتاق اصناف و شورای اسلامی شهر و شهرداری ها برگزار شد، موارد دیگری نیز مانند بازرسی های هماهنگ، اطلاع رسانی گام به گام و مستمر، استفاده از واژه های مورد تأیید فرهنگستان و … نیز طرح و تصویب شد تا در جلسات آتی عملیاتی شوند.

کد مطلب: 15734
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری