ساخت بیش از ۱۲هزار واحد مسکن در استان تهران آغاز شد
تاریخ انتشار : خرداد ۹, ۱۴۰۳ ۷:۳۹ ب.ظ
 
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به تحویل واحدهای ساخته شده به متقاضیان نهضت مسکن ملی گفت: همزمان با تحویل واحدهای ساخته شده، کار اجرایی ساخت ۱۲هزار و ۵۰۰ واحد دیگر مسکن ملی آغاز شد.
 ساخت بیش از ۱۲هزار واحد مسکن در استان تهران آغاز شد

به گزارش ندای وارنا؛ عبدالرضا غفوری روز چهارشنبه با اشاره به شروع عملیات اجرایی و افتتاح بیش از ۶۷ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن استان تهران ( مسکن تکمیلی، مهر، بازافرینی، روستایی، خودمالکی و جوانی جمعیت)اظهارداشت: تولید ۳۵هزار واحد طرح ملی مسکن در استان تهران همزمان با تحویل تعدادی از واحدها آغاز می شود.

ساخت بیش از ۱۲هزار واحد مسکن در استان تهران آغاز شد

وی در ادامه افزود: در بخش احداث واحدهای جدید کار ساخت ۱۲هزار و ۵۰۰واحد در استان تهران آغاز می شود. همچنین شناسایی زمین برای ساخت ۵هزار واحد نهضت مسکن ملی و شناسایی زمین برای ساخت مسکن برای طرح افزایش جمعیت نیز انجام شده و اراضی خوبی برای این ۲طرح پیش بینی شده است.

ساخت بیش از ۱۲هزار واحد مسکن در استان تهران آغاز شد

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران بیان داشت: مراسمی که امروز برگزار شد در راستای پایان قانون جهش مسکن و نهضت ملی مسکن و تحویل آن به متقاضی است.

غفوری در ادامه اذعان کرد: افتتاحیه های امروز به همت اداره راه و شهرسازی استان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و در شهرهای جدید پرند و پردیس می باشد که ۳۰هزار واحد به بهره برداری می رسد و با تحویل کلید به متقاضی پایان عملیات ساختمانی اعلام می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: واحدهای دیگری نیز بصورت اختصاصی در شهرستان های رباط کریم، اسلامشهر، نصیر شهر، پاکدشت و دماوند امروز افتتاح شد و در سایت پیشوا نیز عملیات ساخت نهضت مسکن ملی آغاز شد.

منبع: ایرنا

کد مطلب: 15753
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری