اجرای شعرخوانی شاعران، کارگاه هنری، اجرای سرود و خاطره گویی در برنامه رادیو خرداد
تاریخ انتشار : خرداد ۱۳, ۱۴۰۳ ۲:۴۱ ب.ظ
 
در آستانه شصت و یکمین سالگرد قیام تاریخی 15 خرداد 1342، رادیو خرداد موج همدلی با شعار (یک ایران، یک خرداد، یک ورامین) با حضور شکوهمند مردم، هنرمندان، مسئولان و شاهدان عینی قیام ۱۵ خرداد در برج تاریخی علاالدوله شهرستان ورامین برگزار شد.
 اجرای شعرخوانی شاعران، کارگاه هنری، اجرای سرود و خاطره گویی در برنامه رادیو خرداد

به گزارش ندای وارنا؛ به مناسبت شصت و یکمین سالگرد قیام ۱۵ خرداد ورامین برنامه رادیو خرداد با عنوان موج همدلی با شعار (یک ایران، یک خرداد یک ورامین) به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین و همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ورامین، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، کانون بسیج هنرمندان و موسسه فرهنگی و هنری فرنام هنر برای سومین سال متوالی با حضور با شکوه مردم، هنرمندان، مسئولان استانی و منطقه ای و شاهدان عینی قیام ۱۵ خرداد با اجرای میثم تفرشی ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ برگزار شد.

داریوش خزایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این خصوص گفت: در قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲، مردم شهرستان های ورامین و پیشوا با اطلاع از دستگیری امام راحل پای پیاده و کفن پوش به سمت تهران به حرکت درآمدند در این مسیر هفت تن از جوانان این دیار به نام‌های سیدمرتضی طباطبایی، حسن خانی، عزت الله رجبی، امیر هوشنگ معصومشاهی، جعفر عرب مقصودی، مسیب مهابادی و ابوالقاسم اردستانی در پل تاریخی باقرآباد به دست نیروهای رژیم شاهنشاهی به شهادت رسیدند.

خزایی افزود: برنامه رادیو خرداد با شعار یک خرداد، یک ایران، یک ورامین در آستانه شصت و یکمین سالگرد قیام خونین ۱۵ خرداد مردم دشت ورامین و برای سومین سال با پخش مستقیم از رادیو تهران با حضور باشکوه مردم، هنرمندان، مسئولان استانی و منطقه ای و شاهدان عینی قیام ۱۵ خرداد با اجرای میثم تفرشی فعالیت خود را آغاز کرد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین در ادامه اظهار داشت: در برنامه رادیو خرداد با شعار موج همدلی، مسئولان ادارات و نهادهای مختلف شهرستان ورامین، ضمن بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه شهرستان ورامین، به بیان ابعاد مختلف قیام خونین ۱۵ خرداد پرداختند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین در ادامه خاطرنشان کرد: در این برنامه ۲۷ نفر از هنرمندان، ورزشکاران، فرهیختگان، شاعران، نویسندگان، گروه های سرود به اجرای برنامه پرداختند و مسئولان شهرستان ورامین نیز ظرفیت های منطقه و تلاش های صورت گرفته برای گسترش خدمت رسانی به مردم این دیار را بازگو کردند.

خزایی در پایان عنوان کرد: هدف از راه اندازی رادیو خرداد، نشان دادن توانمندی و ظرفیت های شهرستان ورامین در بخش های مختلف است تا شهروندان ورامینی بدانند که این منطقه دارای چه پتانسیل و ظرفیتی در حوزه های مختلف است.

کد مطلب: 15794
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری