فرماندار قرچک: جشن غدیر فرصت مناسبی برای بیان خدمات رئیس جمهور شهید است
تاریخ انتشار : خرداد ۲۲, ۱۴۰۳ ۹:۱۰ ب.ظ
 
فرماندار شهرستان قرچک گفت: جشن عید سعید غدیرخم، فرصت مناسبی است که در آن خدمات و تلاش‌های ارزنده رئیس جمهور شهید برای آگاهی هر چه بیشتر مردم بیان شود.
 فرماندار قرچک: جشن غدیر فرصت مناسبی برای بیان خدمات رئیس جمهور شهید است

به گزارش ندای وارنا حسین فخاری روز سه‌شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی قرچک که در محل دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌های دهه امامت ، افزایش وحدت، اتحاد و همدلی هر چه بیشتر بین مردم و مسئولان است تا جامعه به واسطه این اتحاد به سمت قله‌های پیشرفت حرکت کند.

وی افزود: دهه امامت و جشن عید سعید غدیر فرصت مناسبی است تا مردم بیش از گذشته با خدمات و تلاش‌های رئیس جمهور شهید آشنا شوند چرا که این مهم امید به آینده را در جامعه اسلامی زنده کرده و شرایط را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری فراهم می‌کند.

وی اظهار داشت: ایران اسلامی پس از شهادت آیت الله رئیسی و به برکت تلاش‌ها و خدمات ایشان، مسیر را به سمت همدلی هموار کرده و این مهم را می‌توان در مراسم تشییع باشکوه پیکر ایشان و همراهان شهیدشان به خوبی می‌توان مشاهده کرد، موضوع مهمی که قطعا خود را در انتخابات پیش رو نمایان می‌سازد.

فخاری گفت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری جشن‌های دهه امامت فرصت مناسبی است تا بتوان از آن برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جهموری بهره جست.
فرماندار قرچک تصریح کرد: لازم است تا تمامی برنامه هایی که در عید سعید غدیر و برنامه های پیش‌بینی می‌شود با پیوست انتخابات و خدمات رییس جمهور شهید همراه باشد تا شاهد انتخاباتی با شکوه و با مشارکت حداکثری مردم باشیم.

امام جمعه قرچک: جشن غدیر، آغازی برای جشن ملی شرکت در انتخابات است
امام جمعه شهرستان قرچک نیز در این مراسم گفت: عید سعید غدیر خم و برگزاری جشن‌های این روز بزرگ، سرآغازی برای شرکت آحاد مردم در انتخابات و برگزاری جشن ملی در کشور است.

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی افزود: غدیر در فرهنگ شیعه از جایگاه والایی برخوردار است و بسیاری از اتفاقات جهان اسلام از به وجود آمدن سقیفه، شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و نهضت عاشورا به دلیل غفلت از این واقعه مهم است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به برگزاری با شکوه جشن غدیر گفت: سال گذشته با فراخوان اداره تبلیغات اسلامی کشور، جشن بزرگ چند کیلومتری همچون سایر مناطق کشور در شهرستان قرچک نیز برگزار شد و انتظار است که امسال نیز برنامه‌ای با شکوه در خور جایگاه شهرستان برگزار شود.

اسماعیلی گفت: مردم مشتاقانه حاضر به شرکت در این جشن بزرگ امامت و ولایت هستند و ادارات نیز باید به عنوان پشتیبان و هماهنگ کننده، شرایط این مهم را تسهیل کنند.

وی گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، قطعا برگزاری با شکوه جشن غدیر می‌تواند زمینه برپایی جشن بزرگ ملی با حضور پرشور مردم در این رویداد مهم سیاسی را فراهم کند.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا

کد مطلب: 15868
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری