ورامین میزبان رویداد هنری «سدرة المنتهی»
تاریخ انتشار : تیر ۴, ۱۴۰۳ ۱۲:۴۳ ب.ظ
 
رویداد هنری «سدرة المنتهی» به مناسبت عید سعید غدیر خم در شهرستان ورامین برگزار شد.
 ورامین میزبان رویداد هنری «سدرة المنتهی»

به گزارش ندای وارنا؛ به مناسبت ایام عید سعید غدیر خم هیأت هنر اصحاب الرحیق با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون بسیج هنرمندان، انجمن‌های فرهنگی هنری و حوزه هنری جنوب شرق استان تهران، رویداد هنری «سدرة المنتهی» در شهرستان ورامین برگزار شد.

مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین، سیدمحمد زاهدی معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی، داریوش خزایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین قاسمی مسئول حوزه هنری جنوب شرق استان تهران و دیگر روسای ادارات و نهادهای فرهنگی شهرستان ورامین با حضور در گالری «هفت بهشت» فرهنگسرای رازی از این رویداد هنری بازدید کردند.
در این رویداد هنری ۵۰ هنرمند در رشته‌های گرافیک، نقاشی و تصویرسازی، حروف‌نگاری و خطاطی، گرافیک متحرک، تولیدات ویدئویی و صوتی با موضوع عید سعید غدیر خم در فرهنگسرای رازی شهرستان ورامین به رقابت پرداختند و به نفرات برتر هر رشته جوایز نفیسی اهدا شد.
داریوش خزایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین گفت: رویداد هنری «سدرة المنتهی» به مناسبت عید سعید غدیر خم و با هدف آشنایی بیشتر نسل جوان با مفاهیم ارزشی دین مبین اسلام در ۵ رشته و با موضوع امامت و ولایت ضمن ایجاد زمینه رقابت سالم از طریق شرکت در مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی هنری، فرصتی ارزنده است تا از طریق زبان هنر، مفاهیم ارزشی به نسل جوان و ولایت مدار انتقال یابد.
وی افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری در بخش‌های شعر و خوشنویسی با تکنیک‌های مختلف، به مناسبت ایام قربان و غدیر، برگزاری کارگاه هنری در رشته‌های سیاه قلم، نقاشی، خوشنویسی، آبرنگ، تصویرسازی، حروف نگاری و خطاطی گرافیک (تایپوگرافی) تولیدات ویدئویی و صوتی با موضوع عید سعید غدیر خم از برنامه‌های اصلی این رویداد هنری بود.
گفتنی است در ادامه این برنامه دوم تیر ۱۴۰۱ «عصر شعر غدیر» با همکاری هیأت هنر اصحاب الرحیق، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون بسیج هنرمندان، انجمن‌های فرهنگی هنری و حوزه هنری جنوب شرق استان تهران و اداره تبلیغات اسلامی در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی با حضور شاعران آیینی دشت ورامین به صورت منطقه ای برگزار خواهد شد.
کد مطلب: 15968
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری