تأکید بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی در پیشگیری از اعتیاد
تاریخ انتشار : تیر ۴, ۱۴۰۳ ۱۲:۵۳ ب.ظ
 
همزمان با آغاز هفته "مبارزه با مواد مخدر" دومین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با حضور کارشناس کمیته شورای هماهنگی، اعضای کمیته پیشگیری در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی در پیشگیری از اعتیاد تأکید شد.
 تأکید بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی در پیشگیری از اعتیاد

 به گزارش ندای وارنا؛ دومین نشست تخصصی کمیته فرهنگی پیشگیری اولیه از اعتیاد همزمان با آغاز هفته مبارزه با مواد مخدر به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین با حضور اعضاء کمیته فرهنگی پیشگیری در محل سالن جلسات برگزار شد.

داریوش خزایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر و گرامیداشت آغاز هفته پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر استفاده از ظرفیت شبکه‌ها و فضاهای مجازی را در شرایط حاضر حائز اهمیت برشمرد و گفت: امروزه نقش وسایل ارتباطی و جمعی نقش بسیار ارزنده‌ای در تغییر افکار و پرورش آگاهی‌های افراد جامعه دارد. بنابراین لازمه مدیریت و تغذیه فکری افراد جامعه مستلزم همکاری بین بخشی و استفاده از تجارب سایر دستگاه‌های اجرایی و افراد موفق در این زمینه است.

خزایی افزود: ضرورت همکاری بین بخشی و مشارکت هنرمندان در اجرای برنامه‌های فرهنگی، پیشگیری و اقدامات فرهنگی در خانواده‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها می‌تواند تاثیری بیشتری در پیشگیری از اعتیاد داشته باشد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین در ادامه گفت: استفاده از ظرفیت و پتانسیل دستگاه‌های دخیل و سایر نهادهای عضو کمیته شورای هماهنگی، حضور میدانی در محلات پرخطر و استفاده از ظرفیت محلات و افراد قابل اعتماد در آنها و تقدیر از دستگاه‌های موفق در زمینه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر از جمله مصوبات این نشست بود.

گفتنی است، در دومین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد به برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی پیشگیری اولیه از اعتیاد در محیط‌های زیر پوشش اداره بهزیستی و مجتمع‌های فرهنگی و هنری تحت پوشش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی در پیشگیری از اعتیاد تاکید شد.

در ادامه هر یک از اعضای حاضر در این نشست به بیان نکته نظرات خود پیرامون هدف‌گذاری بهتر و موثر به منظور کاهش تنش‌ها و تامین آرامش خانواده‌ها پرداختند.

کد مطلب: 15970
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری