فرماندار پاکدشت: عوامل اجرایی انتخابات امانتدار رأی مردم باشند
تاریخ انتشار : تیر ۵, ۱۴۰۳ ۳:۴۱ ب.ظ
 
فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: عوامل اجرایی و مجریان انتخابات باید در نهایت عدالت و بی‌طرفی رفتار کنند و امانتدار رأی مردم باشند.
 فرماندار پاکدشت: عوامل اجرایی انتخابات امانتدار رأی مردم باشند

به گزارش ندای وارنا؛ فاضل کارخانه در جلسه توجیهی و آموزشی انتخابات در بین عوامل اجرایی انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری و رعایت اصل بیطرفی و صیانت از آرای مردم، از شاخصه های مهم برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری است.

وی افزود: نمایندگان فرماندار نباید جانبداری از کاندیداهای خاصی انجام دهند و اصل بی طرفی در انتخابات سر لوحه کار خود قرار دهند.

رییس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان پاکدشت مدیریت شعبه اخذ رأی و اهتمام همه دست‌اندرکاران در اجرای دقیق قانون را از مهمترین وظیفه نمایندگان شعب برشمرد و افزود: تمام مجریان و عوامل انتخابات باید تعامل، هماهنگی و هم افزایی با عوامل هیات نظارت و بازرسی داشته باشند تا انتخابات بدون نقص برگزار شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، افزود: شهید جمهور یک الگوی موفق در تراز انقلاب اسلامی برای نظام بود که رضایت خداوند و مردم را به همه چیز ترجیح می‌داد.

کارخانه از استقرار تعداد ۱۷۰ شعبه اخذ رای در شهرستان پاکدشت خبر داد و گفت: دوهزار و ۵۰۰ نفر کار برگزاری انتخابات در این شهرستان را بر عهده دارند.

وی در ادامه بر پیگیری امورات انتخابات و مرتفع نمودن ابهامات و مشکلات شعب اخذ رأی تاکید و خاطرنشان کرد: همه امکانات و زیرساخت‌ها و تمهیدات لازم برای مکان استقرار شعب و برگزاری انتخاباتی باشکوه در شهرستان اندیشیده شده است.

جلسه آموزشی و توجیهی اعضای شعب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان پاکدشت با حضور فرماندار و معاونین، رؤسای کمیته‌های آموزش و کمیته اطلاع رسانی، کارشناس انتخابات و اعضای شعب با هدف ارتقای سطح دانش و آگاهی مجریان انتخابات و آشنا کردن اعضا با وظایف قانونی خود در مصلی امام خمینی ره این شهرستان برگزار شد.

منبع: برنا

کد مطلب: 15989
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری