بهره برداری و بازدید از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی قرچک با حضور معاون سازمان بازرسی کل کشور
تاریخ انتشار : تیر ۶, ۱۴۰۳ ۷:۴۵ ب.ظ
 
معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور ضمن افتتاح یک واحد تولیدی و بازدید از 4 واحد صنعتی در شهرک صنعتی قرچک، دستور پیگیری جهت حل مشکلات و دغدغه‌های مطرح شده از سوی تولیدکنندگان را صادر کرد.
 بهره برداری و بازدید از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی قرچک با حضور معاون سازمان بازرسی کل کشور

به گزارش ندای وارنا؛ “اسدیان” معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور به همراه “سهراب خان” رئیس منطقه یک سازمان بازرسی استان تهران، “ابراهیمی” معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، “سیجانی” مدیرکل صمت استان و “صادقی” مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی تهران، “علیرضاپور” مشاور  مدیرعامل و بازرس ویژه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، “فخاری” فرمانداری شهرستان قرچک و جمعی از مدیران استانی از چهار واحد تولیدی شهرک صنعتی قرچک بازدید کرد.

در جریان این بازدید که بیش از پنج ساعت به طول انجامید، بخش‌های مختلف خطوط تولید چهار شرکت تولیدکننده نخ پلی استر با اشتغال ۶۴ نفر، تولیدکننده انواع پوشاک زنانه بااشتغال ۱۲۰ نفر، تولیدکننده انواع روغن  و کره های گیاهی با اشتغال ۵۰ نفر و تولیدکننده انواع پارچه‌های رومبلی و پرده ایی با اشتغال ۱۴۰۰ نفر مورد بازدید و سرکشی قرار گرفت.

طی بازدیدهای صورت گرفته، توضیحات لازم در خصوص مراحل تولیدات و برخی مشکلات و مسائل پیشرو توسط مدیران عامل این واحدها ارائه گردید.

در ادامه این بازدیدها، در جلسه ای که به منظور بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات این واحدهای تولیدی برگزار شد، موارد و خواسته‌های مطرح شده از سوی مدیران این واحدهای تولیدی پس از بحث و تبادل نظر بین اعضاء در قالب مصوبه ای همراه با قید زمان اجراء به دستگاه های ذیربط ابلاغ شد.

افتتاح یک واحد صنعتی در شهرک  صنعتی قرچک

همچنین یک شرکت تولیدی صنعتی با حضور معاون سازمان بازرسی کل کشور و هیات همراه افتتاح شد.

این واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری ۵۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است. این کارخانه در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع احداث و با بهره‌برداری از آن برای ۸۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است. تولیدات لوازم آبیاری تحت فشار در ایران محصولات این واحد تولیدی است.

کد مطلب: 15999
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری