بازدید شهردار قرچک از پروژه های عمرانی در دست اقدام
تاریخ انتشار : تیر ۱۹, ۱۴۰۳ ۲:۰۷ ب.ظ
 
محسن خرمی شریف شهردار قرچک به همراه مهدیزاده مدیر منطقه یک و حسین ابویسانی مدیر روابط عمومی شهرداری از روند پیشرفت پروژه های عمرانی در دست اقدام بازدید کرد.
 بازدید شهردار قرچک از پروژه های عمرانی در دست اقدام

به گزارش ندای وارنا؛ محسن خرمی شریف از روند پیشرفت اقدامات عمرانی از جمله پیشرفت فیزیکی سرای محله پویینک، تعریض خیابان صالح آباد، مجموعه تفریحی ورزشی سرسبز ۸، سالن ورزشی یک هزار نفری و
پروژه اتصال خیابان شهید بهشتی(مافی آباد) و صالح آباد قرچک به خیرآباد بازدید کردند.
وی گفت: هدف از انجام اين بازدیدهای میدانی ارائه راهکارهايي موثر و قابل اجرا در خصوص انضباط مالي و همچنین تسهیل و تسریع در اجرا و تکمیل پروژه های در دست احداث میباشد.
خرمی شریف خاطر نشان کرد: ما با تمامی توان پیگیر به اتمام رساندن پروژه ها هستیم چرا که اجرای پروژه ها اهمیت و تاثیر فراوانی در ارتقاء کیفیت زندگی و ایمنی شهروندان دارد.
وی‌ افزود: این پروژه ها از خواسته های بحق مردم است و مجموعه شهرداری با تمام توان خود و با سرعت و کیفیت لازم پروژه ها را به پیش می برد تا با کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.
شهردار قرچک بیان داشت: مدیریت شهری به دنبال توزیع عادلانه امکانات در کلیه مناطق شهری است و با توجه به اینکه انتظارات شهروندان از شهرداری زیاد است باید همسو با مطالبات مردم حرکت خود را شتاب ببخشیم .

کد مطلب: 16059
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری