جلسه کارگروه فرهنگی شهرداری قرچک تشکیل شد
تاریخ انتشار : تیر ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۲:۱۶ ب.ظ
 
شهردار قرچک گفت:از ظرفیت مساجد، پایگاه‌های بسیج، آموزش‌وپرورش و مراکز فرهنگی در جهت ارتقاء سطح کیفی برنامه‌های آموزشی سراهای محله استفاده شود.
 جلسه کارگروه فرهنگی شهرداری قرچک تشکیل شد

به گزارش ندای وارنا؛محسن خرمی شریف شهردار قرچک در این جلسه یکی از عوامل موفقیت مدیریت شهری را همراهی و همدلی مدیران و کارکنان این مجموعه دانست و گفت: ستاد سفر شهرداری از ستادهای با برنامه، منسجم و هماهنگ در سطح استان بود.

وی قرچک را یکی از شهرهای شناخته‌شده استان تهران برشمرد و افزود: ستاد سفر مدیریت شهری در ایام نوروز به دلیل اقدامات، برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌ها خوب همواره به‌عنوان الگو مطرح بود که جا دارد از عوامل اجرایی ستاد قدردانی کنم.

شهردار قرچک بیان کرد: کارگروه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری به‌صورت ماهیانه تشکیل می‌شود که در جهت بهبود عملکرد سالن‌های ورزشی، سراهای محله و کلاس‌های آموزشی را پیش ببریم و بتوانیم مصوبات را پیگیری کنیم.

خرمی شریف خطاب به اعضای کارگروه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، گفت: در این کارگروه ایده‌های نو اجرا کنید. این جلسات محل پیگیری و تسهیل کردن روند آموزشی در سطح شهرستان باشد.

وی ‌خاطرنشان کرد: بنا به تقاضای خانواده‌ها و با توجه به ایام تابستان، ساعت کاری سراهای محله در نیمه اول سال صبح‌ها از ساعت ۷ الی ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۱۹ باشد و در نیمه دوم سال از ساعت ۷ الی ۱۶ تغییر کرد.

شهردار قرچک بیان داشت: از ظرفیت مساجد، پایگاه‌های بسیج، آموزش‌وپرورش و مراکز فرهنگی در جهت ارتقاء سطح کیفی برنامه‌های آموزشی سراهای محله استفاده شود.

این مدیر شهری بابیان اینکه تعداد رشته‌های آموزشی در سراهای محله ارتقاء یابد، تأکید کرد: رشته خبرنگاری در سرای محله خبرنگار و دیگر سراهای محله با استفاده از اساتید برجسته حوزه خبر و رسانه به‌صورت ویژه برگزار شود.

خرمی شریف اظهار کرد: در جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی، طرح کتابخانه سیار در سراهای محله اجرا شود و مراجعه‌کنندگان می‌توانند کتاب‌های موردعلاقه خود را دریافت و مطالعه نمایند.

وی به برگزاری بزرگ‌ترین رویداد ورزشی محله اشاره کرد و افزود: پنجمین دوره المپیاد ورزشی شهر باید به یک رویداد فرا شهرستانی تبدیل شود و ورزشکاران دیگر شهرستان‌ها نیز می‌توانند در این المپیاد نام‌نویسی و شرکت کنند.

گفتنی است، شهردار قرچک در پایان این جلسه به‌پاس کسب رتبه برتر ستاد سفر در استان تهران از عوامل اجرایی ستاد سفر شهرداری تقدیر کرد.

کد مطلب: 16093
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری