کشف یک واحد غیر مجاز پرورش بوقلمون در شهرستان ورامین
تاریخ انتشار : تیر ۲۸, ۱۴۰۳ ۱۲:۲۰ ب.ظ
 
پیرو گزارشات مردمی یک واحد غیرمجاز پرورش بوقلمون که در محدوده مسکونی فعالیت می کرد شناسایی،پلمب و افراد خاطی به مراجع قضایی معرفی شدند
 کشف یک واحد غیر مجاز پرورش بوقلمون در شهرستان ورامین

به گزارش ندای وارنا؛ انتظاری رئیس اداره با اعلام این خبر گفت: پیرو گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت غیر مجاز یک واحد پرورش بوقلمون در محدوده مسکونی،کارشناسان این اداره به محل مذکور مراجعه کردند و صحت گزارش مذکور مورد تایید قرار گرفت.

وی در ادامه توضیح داد: با توجه به تخلف صورت گرفته و با دستور مقام قضایی ضمن  پلمب محل مورد نظر ، طیور موجود جهت کشتار به کشتارگاه ارسال وافراد خاطی جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ورامین در ادامه توضیح داد: پرورش غیر مجاز دام و طیور در زنجیره نظارت بهداشتی دامپزشکی قرار نداشته و به علت عدم رعایت اصول قرنطینه ای _ بهداشتی میتواند علاوه بر تهدید بهداشت عمومی موجبات آسیب به سرمایه های طیور استان را فراهم سازد.

دکتر انتظاری در پایان ضمن تشکر از همکاری مردم با دامپزشکی در راستای ارتقاء بهداشت عمومی گفت: طبق قانون نظام جامع دامپروری و آئین‌نامه‌های سازمان دامپزشکی کشور، افرادی که قصد نگهداری دام و طیور به‌صورت صنعتی و نیمه‌صنعتی را دارند، موظف به اخذ پروانه بهداشتی هستند.

کد مطلب: 16097
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری