درخشش تیم فوتسال دانشگاه آزاد در المپیاد ورزشی دانشجویان بین‌الملل کشور
تاریخ انتشار : مرداد ۱۱, ۱۴۰۳ ۳:۵۶ ب.ظ
 
معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک از درخشش تیم فوتسال این واحد دانشگاهی در المپیاد ورزشی دانشجویان بین‌الملل سراسر کشور خبر داد.
 درخشش تیم فوتسال دانشگاه آزاد در المپیاد ورزشی دانشجویان بین‌الملل کشور

به گزارش ندای وارنا؛ عزت‌الله نصیری معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک از درخشش تیم فوتسال این واحد دانشگاهی در المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان بین‌الملل سراسر کشور خبر داد و اظهار کرد: این المپیاد از ۲۸ تیر تا پنجم مرداد امسال در شهر قزوین و به میزبانی دانشگاه بین الملل امام خمینی (ره) برگزار شد.

وی افزود: این دوره از رقابت‌ها با حضور دانشجویانی از ۵۰ ملیت گوناگون و از ۴۸ دانشگاه سراسر کشور صورت گرفت.تیم فوتسال دانشجویان بین‌الملل دانشگاه آزاد ورامین-پیشوا و قرچک با شکست تیم‌های دانشگاه‌های تربیت مدرس، جامعه المصطفی، بوعلی همدان، مازندران و دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) قزوین مقتدرانه بر سکوی قهرمانی رشته فوتسال ایستاد.

به گزارش آنا، سجده شکر بازیکنان دانشگاه آزاد ورامین-پیشوا پس از قهرمانی با شال منقش به پرچم فلسطین و مسجدالاقصی از نکات قابل توجه این تیم بود که مورد استقبال حاضرین و رسانه‌ها قرار گرفت.

کد مطلب: 16207
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری