دوره آموزشی پیشگیری و مبارزه با قاچاق دام و فرآورده‌های خام دامی برگزار شد
تاریخ انتشار : مرداد ۱۵, ۱۴۰۳ ۲:۱۳ ب.ظ
 
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قرچک به عنوان مدرس ضمن حضور در محل استقرار پلیس امنیت اقتصادی ویژه شرق استان تهران در شهرستان قرچک، نسبت به برگزاری دوره آموزشی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حوزه دامپزشکی برای کارکنان اداره مذکور اقدام کرد و به تبیین دستورالعمل های سازمان دامپزشکی کشور در خصوص کنترل تردد خودروهای حامل دام و فرآورده‌های خام دامی پرداخت.
 دوره آموزشی پیشگیری و مبارزه با قاچاق دام و فرآورده‌های خام دامی برگزار شد

به گزارش ندای وارنا؛ سید محمد خلیلی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قرچک به عنوان مدرس ضمن حضور در محل استقرار پلیس امنیت اقتصادی ویژه شرق استان تهران در شهرستان قرچک، نسبت به برگزاری دوره آموزشی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حوزه دامپزشکی برای کارکنان اداره مذکور اقدام کرد و به تبیین دستورالعمل های سازمان دامپزشکی کشور در خصوص کنترل تردد خودروهای حامل دام و فرآورده‌های خام دامی پرداخت.

وی در این جلسه با اشاره به اهمیت حفظ سرمایه های دامی کشور و پیشگیری از قاچاق دام و فرآورده‌های خام دامی بر ضرورت تشدید کنترل تردد خودروهای حامل دام زنده و فرآورده‌های خام دامی تاکید کرد.

این مقام مسئول در این جلسه آموزشی ضمن ارائه توضیحات کامل در خصوص گواهی حمل بهداشتی قرنطینه‌ای سازمان دامپزشکی کشور، تایید سلامت، هویت بخشی و تردد مجاز دام زنده و فرآورده‌های خام دامی را منوط به اخذ گواهی حمل بهداشتی قرنطینه‌ای از سازمان دامپزشکی کشور دانست که همراه داشتن آن را برای کلیه رانندگان حامل دام و فرآورده‌های خام دامی لازم و عدم اخذ آن تخلف و جرم محسوب می گردد.

دکتر خلیلی در پایان تعامل و همکاری بین نیروی انتظامی و دامپزشکی را در حفظ و صیانت از سرمایه های دامی کشور و پیشگیری از شیوع بیماری‌های مشترک بین انسان و دام بسیار مهم تلقی کرد و خواستار توسعه و تداوم همکاری فی مابین در این زمینه شد.

کد مطلب: 16236
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری